ja, så gik det galt. jeg bliver først mor til september, men det bliver ikke længere med faderen ved min side.
de sidste 3 uger har været et rent helvede, jeg har grædt konstant, eller været mega sur. en stor del skyldes hormoner, men også at jeg har kunnet mærke han har trukket sig længere væk, han føler ikke længere det samme mere.
han sagde faktisk bare det højt vi begge har tænkt i alt for længe.
men NØJ hvor er det altså bare hårdt!! 

vi har simpelthen bare sat hinanden fast, og vi har ikke været lykkelige, i meget lang tid.
jeg er bange for at jeg i det hele taget aldrig rigtig var lykkelig, det var bestemt ikke hans skyld, men allerede før vores forhold begyndte havde jeg dage hvor jeg bare græd. han gjorde det meget nemmere i den første tid, men jeg mistænker at jeg har noget depression, som jeg vil tage fat i min læge om som det første mandag. tør ikke andet når jeg også skal stå med et barn selv snart.
han vil stadig rigtig gerne være der for barnet, og have et godt venskab med mig. men nøj hvor er det hårdt. det skete igår aftes, og jeg tog hjem til mine forældre, men tager hjem imorgen igen.
det hele føles bare så håbløst lige nu, det var jo ikke sådan her jeg forstillede mig det skulle være 
hvordan kommer man nemmest igennem det her? 
Anmeld