Plejehjem hyrede stripper til de ældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
6 svar
9 synes godt om
12. april 2014

Baby.dk

Fra Avisen.dk

Plejehjem sagsøgt for følelsesmæssig forulempelse af ældre kvinde oven på aften med mandestrip.

Beboerne på et plejehjem på Long Island i USA oplevede et noget usædvanligtt alternativ til bingoaften, skriver the New York Post.

Personalet havde hyret strippere (se billedet nederst i artiklen) til at underholde de ældre, men det faldt ikke i god jord hos de pårørende.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

SanJose

Hvorfor er det helt ærligt at vi skal have alle disse intetsigende tråde på et babyforum?

Jeg er da bedøvende ligeglad med strippere på plejehjem, nomademødre og reklamer for rejseselskaber. Hvad har det at gøre med børn og graviditet?

Anmeld

12. april 2014

SandraXOXO

Haha, og hvad så? De er gamle, de er ikke døde ;-)

Anmeld

12. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville også gerne vide hvorfor vi skalhave disse indslag på dette forum??

Anmeld

12. april 2014

Frk.S

SanJose skriver:

Hvorfor er det helt ærligt at vi skal have alle disse intetsigende tråde på et babyforum?

Jeg er da bedøvende ligeglad med strippere på plejehjem, nomademødre og reklamer for rejseselskaber. Hvad har det at gøre med børn og graviditet?

Ja, man kunne fristes til at tro, at baby.dk bliver sponsoreret af avisen.dk 

Synes godt nok også de er ved at fylde for meget.

Anmeld

12. april 2014

Mor til Ella

StineW79 skriver:

Fra Avisen.dk

Plejehjem sagsøgt for følelsesmæssig forulempelse af ældre kvinde oven på aften med mandestrip.

Beboerne på et plejehjem på Long Island i USA oplevede et noget usædvanligtt alternativ til bingoaften, skriver the New York Post.

Personalet havde hyret strippere (se billedet nederst i artiklen) til at underholde de ældre, men det faldt ikke i god jord hos de pårørende.

Læs resten

Tænk at der ikke skal mere til at forarge folk

Jeg var til Chippendales i Horsens for nogle år siden, og der kom busser med ældre og de var elle vilde

Anmeld

12. april 2014

Maja88

Hehe det er da frisk gjort.. de ældre er helt sikkert gået i seng med smil på læberne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.