Hvad skal i lave i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Det da mange spændende ting i skal alle sammen

Her er vi så nederen vi intet skal kæresten snakkede om han ville ned til sin bedste ven i hans hus og hjælpe med at sætte det istand men det er jo uden mig og bassen. Også har vi snakket om en tur i svømmehallen og imorgen skal vi til noget messe med
min mor

Også er jeg lige blevet bedt om at prøve og finde ud af om vi kan holde bryllup til næste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

liten-mamma

Påskeferien. Vi mangler ideer til hvad vi kan lave i påske ferien.

Jeg skal nul og nix  

Min datter skal i Lalandia med hendes far, så hyggeligt.

Anmeld

12. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kærsten holder fri med ungerne, mens jeg bare ska arbejde de fleste dage. Satser på at vi ka nå en tur i Legoland, hvis vejret er til det. Ska også hygge med venner og familie. Vh stine

Anmeld

12. april 2014

Billemyre

Vi har lige for en halv time siden bestilt en tur på herregård med to overnatninger
Det skulle være et rigtig dejligt sted med lækre værelser, smuk og stille natur, swimmingpool, billard og airhocky, samt god mad og romantiske omgivelser.
Hold nu op, hvor bliver det skønt!
Vi har lavet en lille(bitte) opsparing af pengene fra vores musik- og sangundervisning og fra de gigs, vi spiller med vores band, og nu trængte vi i dén grad til at komme væk og nyde hinanden og stilheden.

Vi har ikke været afsted på noget lignende, endsige ferie, siden 2008....

Anmeld

12. april 2014

Carina:-)

Billemyre skriver:

Vi har lige for en halv time siden bestilt en tur på herregård med to overnatninger
Det skulle være et rigtig dejligt sted med lækre værelser, smuk og stille natur, swimmingpool, billard og airhocky, samt god mad og romantiske omgivelser.
Hold nu op, hvor bliver det skønt!
Vi har lavet en lille(bitte) opsparing af pengene fra vores musik- og sangundervisning og fra de gigs, vi spiller med vores band, og nu trængte vi i dén grad til at komme væk og nyde hinanden og stilheden.

Vi har ikke været afsted på noget lignende, endsige ferie, siden 2008....

Hvor dejligt 

( er kun lidt misundelig) 

Anmeld

12. april 2014

NessaXenia

Starter på mit nye job på mandag, og blev spurgt om jeg kunne arbejde i påsken, og det sagde jeg da ja til, så arbejde hverdag de næste 12 dage

Anmeld

12. april 2014

Timmner

MiichellaMalou skriver:

Påskeferien. Vi mangler ideer til hvad vi kan lave i påske ferien.

Lalandia

Anmeld

12. april 2014

Clisolka

Vi skal ikke noget foruden at nyde fridagene 

Vi skal dog lige til påskefrokost hos min mor torsdag - ellers er der frit spil på legepladsen, hvis det bliver godt vejr 

Anmeld

12. april 2014

charlottekri

Vi skal ud og se køerne komme på græs i morgen
Ellers skal vi ikke så meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.