VIl I Være Søde at svar på Spørgskema

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

dpb

Anonym skriver:

Tak for deltagelsen

Ja det er til min afsluttende projekt som administrationsøkonom

Var så lidt

Skal selv til at skrive hovedopgave nu her og skal også have udsendt en spørgeskemaundersøgelse Dog et noget andet emne

Er lige nysgerrig, har du haft nogle til at tjekke dit spørgeskema igennem inden du udsendte det? og har I brugt bogen "Metode og projektskrivning - en introduktion" af Thomas Harboe i forbindelse med dit studie? Syntes nemlig der står mange gode ting

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Var så lidt

Skal selv til at skrive hovedopgave nu her og skal også have udsendt en spørgeskemaundersøgelse Dog et noget andet emne

Er lige nysgerrig, har du haft nogle til at tjekke dit spørgeskema igennem inden du udsendte det? og har I brugt bogen "Metode og projektskrivning - en introduktion" af Thomas Harboe i forbindelse med dit studie? Syntes nemlig der står mange gode ting

Qnuz

Ja nogle veninder.. Hvorfor?

Nej den bog har vi ikke haft.. er det noget du kan anbefale?

hvilke udd. er du igang med at afslutte 

Anmeld

16. april 2014

dpb

Ja nogle veninder.. Hvorfor?

Nej den bog har vi ikke haft.. er det noget du kan anbefale?

hvilke udd. er du igang med at afslutte 

Omkring det med om du havde haft nogle til at tjekke det igennem, tænkte jeg mest på grundet nogle af de kommetarer der er kommet

Bogen er klart en jeg kan anbefale, dog har jeg vidst første udgave, hvor 2.udgave er den der sælges nu har jeg fundet ud af da jeg skulle tjekke det for en veninde Der står en masse gode fif i forhold til det at lave spørgeskemaer, (bl.a. om reliabilitet og validitet) plus en masse forhold til metodeafsnit som vi skal have med i vores opgaver.

Jeg er i gang med afslutte Finansøkonom udd.

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.