Tandlægebesøget i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2014

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg var til tandlægen i formiddags til alm. tandeftersyn. Jeg blødte åbenbart en del fra tandkødet, og hun spurgte, om jeg var gravid?! Jeg sagde nej.
(Har så herefter læst, at det kan være symptom??)
Men.. Jeg er ret sikker på at jeg ikke er gravid, trods jeg ikke har haft mens. i 3 mdr og den før har været regelmæssig. Men jeg har ingen symptomer overhovedet, og har taget flere helt negative test. Jeg har tid hos lægen om 2 uger for at blive undersøgt omkring det. Håber ikke noget alvorligt.
Jeg stoppede med ppiller i aug sidste år og har døjet med lidt uren hud siden. Tandlægen sagde, at det kunne skyldes hormoner at mit tandkød blødte og hun derfor spurgte om jeg var gravid. Mit spørgsmål er, så om det kan være pga ppillestoppet og min krop bare ikke har fundet sig selv helt endnu selvom jeg stoppede i aug??

Hvor er det bare super irriterende når kroppen driller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej piger
Jeg var til tandlægen i formiddags til alm. tandeftersyn. Jeg blødte åbenbart en del fra tandkødet, og hun spurgte, om jeg var gravid?! Jeg sagde nej.
(Har så herefter læst, at det kan være symptom??)
Men.. Jeg er ret sikker på at jeg ikke er gravid, trods jeg ikke har haft mens. i 3 mdr og den før har været regelmæssig. Men jeg har ingen symptomer overhovedet, og har taget flere helt negative test. Jeg har tid hos lægen om 2 uger for at blive undersøgt omkring det. Håber ikke noget alvorligt.
Jeg stoppede med ppiller i aug sidste år og har døjet med lidt uren hud siden. Tandlægen sagde, at det kunne skyldes hormoner at mit tandkød blødte og hun derfor spurgte om jeg var gravid. Mit spørgsmål er, så om det kan være pga ppillestoppet og min krop bare ikke har fundet sig selv helt endnu selvom jeg stoppede i aug??

Hvor er det bare super irriterende når kroppen driller

snup en test 

Anmeld

11. april 2014

Anonym trådstarter

Har gjort. Negativ igen igen. Har taget en, en gang om ugen i 2 mdr nu hehe. For hvad nu hvis den var der! - Men nej, ikke endnu. Men min krop er åbenbart ikke så samarbejdsvilling. Men når hun siger det kan skyldes hormoner, hvad er så det for nogen? Kan det være fordi jeg måske bare er mega i ubalance ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.