Stress og sygeplejerskeuddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. april 2014

Anonym trådstarter

Hej!
Er der nogen der har gennemført, eller er igang, med sygeplejerskeuddannelsen som har haft stress?

Jeg drømmer om at blive sygeplejerske, men da jeg har lidt problemer med min hukommelse pga længerevarende stress, er jeg meget usikker på om jeg overhovedet vil kunne klare det. Både pga. kravene, men også pga min hukommelse.

Så er der nogen der har nogle erfaringer, eller bud på om de mener det vil være muligt at kunne realisere "min drøm"?

Ved godt at i selvfølgelig ikke kan svare helt konkret på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

MissTas

Anonym skriver:

Hej!
Er der nogen der har gennemført, eller er igang, med sygeplejerskeuddannelsen som har haft stress?

Jeg drømmer om at blive sygeplejerske, men da jeg har lidt problemer med min hukommelse pga længerevarende stress, er jeg meget usikker på om jeg overhovedet vil kunne klare det. Både pga. kravene, men også pga min hukommelse.

Så er der nogen der har nogle erfaringer, eller bud på om de mener det vil være muligt at kunne realisere "min drøm"?

Ved godt at i selvfølgelig ikke kan svare helt konkret på det.

jeg er ved at læse til sygeplejerske og har lige afsluttet modul 11, bliver færdiguddannet til januar. Har ikke haft stress under uddannelsen, men vil da mene at det ikke er en uddannelse man kommer let igennem.. men hvis det er din store drøm, så synes jeg da bestemt du skal give det et forsøg.   vent evt til du føler dig klar til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.