Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er da bare for vildt at vi i dag rykkede en hel gruppe op..... Min lille (store) dreng har fødselsdag i dag og han fylder hele 3 år Det er da bare for vildt at nu skulle være i den her gruppe Hihihi....!
Men han vil blive fejret med manér, han fik morgensang med morgengaver og når han kommer hjem og efter han har sovet lur, så kommer der gæster og endnu flere gaver fra os alle sammen
Tænk sig at man lå med de vildeste smerter for tre år siden, det var det hårdeste jeg nogensinde har måttet gøre, men sikke en pris man fik for sine anstrengelser Det er det hele værd og ja, jeg har gjort det igen, men vil også gøre det igen, igen for at opleve den følelse man får når man kigger ind i de smukkeste øjne for allerførste gang!
Tillykke til min store dreng Silas! Min kærlighed vokser for hver dag der går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med ham.....
Tiden går bare SÅ stærk.... GODT det kun er ungerne og ikke forældrene der bliver ældre
Muhmi skriver: Det er da bare for vildt at vi i dag rykkede en hel gruppe op..... Min lille (store) dreng har fødselsdag i dag og han fylder hele 3 år Det er da bare for vildt at nu skulle være i den her gruppe Hihihi....! Men han vil blive fejret med manér, han fik morgensang med morgengaver og når han kommer hjem og efter han har sovet lur, så kommer der gæster og endnu flere gaver fra os alle sammen Tænk sig at man lå med de vildeste smerter for tre år siden, det var det hårdeste jeg nogensinde har måttet gøre, men sikke en pris man fik for sine anstrengelser Det er det hele værd og ja, jeg har gjort det igen, men vil også gøre det igen, igen for at opleve den følelse man får når man kigger ind i de smukkeste øjne for allerførste gang! Tillykke til min store dreng Silas! Min kærlighed vokser for hver dag der går
Stort tillykke med ham
Monica
stjernehimmel skriver: Tillykke med ham..... Tiden går bare SÅ stærk.... GODT det kun er ungerne og ikke forældrene der bliver ældre
Ja, vi blir' kun yngre hihihi
Tak skal du have søde
Troldemommi skriver: Stort tillykke med ham Monica
Tusind tak skal du have
M_V skriver: Tillykke med din store dreng
Tillykke med din store dreng
Tusind taaak
Stort tillykke med skønne Silas. Håber I får en fantastisk dag!
åhh tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128