Diarré uden feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2014

2721

Min søn vågnede her til morgen og klagede over ondt i maven, 30 min senere vridsted et sig så at han havde dårlig mave og han har rendt på potte non stop siden, men han har ikke feber?

Plejer de ikke at få feber hvis det er en mavetarmvirus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

2721

2721 skriver:

Min søn vågnede her til morgen og klagede over ondt i maven, 30 min senere vridsted et sig så at han havde dårlig mave og han har rendt på potte non stop siden, men han har ikke feber?

Op

Anmeld

11. april 2014

MissTas

2721 skriver:

ikke nødvendigvis nogle får det, andre ikke..

Anmeld

11. april 2014

Clisolka

2721 skriver:

Der behøves ikke være feber - Isabella har tit haft sådan en maveomgang uden feber 

Anmeld

11. april 2014

2721

Babymor1013 skriver:

Der behøves ikke være feber - Isabella har tit haft sådan en maveomgang uden feber 

Tak for svar

Han har haft det rigtig mange gange, men aldrig uden feber, så undrede mig.

Har din datterså også skidt rent vand og slimt?

De sidste 20 gange, har det været helt rent og lugtfrit og så er der ligesom slim klatter i? Undskyld for detaljerne

Anmeld

11. april 2014

Clisolka

2721 skriver:

Tak for svar

Han har haft det rigtig mange gange, men aldrig uden feber, så undrede mig.

Har din datterså også skidt rent vand og slimt?

De sidste 20 gange, har det været helt rent og lugtfrit og så er der ligesom slim klatter i? Undskyld for detaljerne

Det er sjældent hun har lavet en ble med kun rent vand - sidste gang hun havde det, var da hun havde roskildesyge 

Anmeld

11. april 2014

2721

Babymor1013 skriver:

Det er sjældent hun har lavet en ble med kun rent vand - sidste gang hun havde det, var da hun havde roskildesyge 

Okay, det har han gjort de sidstemange gange, så har lige talt med min læges sekeratær om at få lavet en afføringsprøve på ham, så længen skal bare lige sige ok.
Tusind tak for svar

Anmeld

12. april 2014

Mettefpigen

Lukas er 2,7 år og har haft diarre flere gange.. Han har aldrig haft feber samtidig med....

Anmeld

12. april 2014

2721

Mettefpigen skriver:

Lukas er 2,7 år og har haft diarre flere gange.. Han har aldrig haft feber samtidig med....

Tak for svar
Han har dog fået feber idag
Men "sjovt" så forskelligt det er, troede altid de fik feber fordi sådan har det før altid været her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.