Den er jo svær, for selvfølgelig fortryder man altid et eller andet, men om det ligefrem er en mindre tvangshandling man har rodet sig ud i, det ved jeg sgu ikke lige....

Det sidste jeg fotrød var, en 50 års fødselsdag jeg var inviteret til, og takkede nej, fordi jeg er alene på fronten, da kæresten er i Irland, og selskabet hovedsageligt er til hans fordel, og hans forældres... Nåh men jeg fortrød idag lidt at jeg takkede nej, her dagen derpå selvføgelig, og bagefter fortrød jeg så igen at jeg havde fortrudt den første gang (

) for jeg gad faktisk stadig ikke. jeg sidder lige og nyder min sidste alene-hjemme dag, og er egentlig glad for at jeg ikke tog til en fest hvor jeg ville ende med at skulle lege chauffør for mine svigerforældre, og sidde og glo tomt ud i luften efter spisning, eller brokke mig over mit liv til en eller anden stakkel....
Og lige nu fortryder jeg at jeg skrev sådan et langt uødvendigt svar, men igen så gider jeg ikke fortryde det nok til at slette det.... og igen
Nåh men jeg fortryder helt sikkert også ofte at jeg har sagt eller gjort noget dumt, vel sagtens ca. 1 gang dagligt, og så fortryder jeg selvfølgelig at jeg ikke har været i stand til at gøre visse ting bedre for mig selv, og min familie....
Anmeld