Fortryder du???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Honningblomst

Fortryder du nogensinde ting du har gjort, sagt eller lovet??

Jeg er en klovn til at beslutte en masse og så ser verden jo pludselig helt anderledes ud og så skal jeg til at rode mig ud af det igen-griner

Feks så købte jeg en bil og annulerede det dagen efter....så laves der en aftale med en bekendt, for ihhh ja, det kunne være hyggeligt og så gider jeg bare ikke når jeg tænker over det...3 timer efter jeg har lovet at ses...grrr....

Andre end mig der bare er en lille bitte smule vægelsindede...
Og hvad er det sidste som I har fortrudt eller droppet...??

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

mariamiss6

Den er jo svær, for selvfølgelig fortryder man altid et eller andet, men om det ligefrem er en mindre tvangshandling man har rodet sig ud i, det ved jeg sgu ikke lige....

Det sidste jeg fotrød var, en 50 års fødselsdag jeg var inviteret til, og takkede nej, fordi jeg er alene på fronten, da kæresten er i Irland, og selskabet hovedsageligt er til hans fordel, og hans forældres... Nåh men jeg fortrød idag lidt at jeg takkede nej, her dagen derpå selvføgelig, og bagefter fortrød jeg så igen at jeg havde fortrudt den første gang (  ) for jeg gad faktisk stadig ikke. jeg sidder lige og nyder min sidste alene-hjemme dag, og er egentlig glad for at jeg ikke tog til en fest hvor jeg ville ende med at skulle lege chauffør for mine svigerforældre, og sidde og glo tomt ud i luften efter spisning, eller brokke mig over mit liv til en eller anden stakkel....

Og lige nu fortryder jeg at jeg skrev sådan et langt uødvendigt svar, men igen så gider jeg ikke fortryde det nok til at slette det.... og igen  

Nåh men jeg fortryder helt sikkert også ofte at jeg har sagt eller gjort noget dumt, vel sagtens ca. 1 gang dagligt, og så fortryder jeg selvfølgelig at jeg ikke har været i stand til at gøre visse ting bedre for mig selv, og min familie....

Anmeld

10. august 2009

Nanna1985

Ja jeg fortryder en del ting jeg har gjort og sagt tilbage i mine TEENS år..

Anmeld

10. august 2009

Tynen

Nanna1985 skriver:

Ja jeg fortryder en del ting jeg har gjort og sagt tilbage i mine TEENS år..

Uhhhhhh ja...
Ej, hvor var det altså en grum tid

Anmeld

10. august 2009

Nanna1985

Tynen skriver:

Uhhhhhh ja...
Ej, hvor var det altså en grum tid

Ja jeg har været en rigtig rod og stakkels min mor  

Anmeld

10. august 2009

AstridM

Ja og nej.. Jeg tror på at det jeg har gjort har været med at gøre mig til det jeg er nu.

Der er ting jeg måske ville gøre anderledes men ikke rigtig ting jeg fortryder. Jeg har haft anoreksi i mange mange år og det fortryder jeg ikke men er ærgelig over de bivirkninger ved det, som feks. dårlige nyrer, hår og negle der smadret, at jeg ikke kan mærke sult og varme/kuld.

Jeg er sådan en der mener hvad jeg siger i en diskution, og ikke fortyder.

Anmeld

10. august 2009

qp

Det første jeg tænkte da jeg læste overskriften var, at du nok mente om man fortrød ting som havde påvirket ens liv... Altså de store beslutninger.

Min måde at anskue det på er nok ikke, at se tilbage på de beslutninger jeg har truffet igennem livet med anger. Jeg har troet på de beslutninger jeg har taget, når jeg har taget dem og det har virket rigtig for mig idet jeg har taget beslutningerne.
Om jeg så kunne haft gjort tingene på en anderledes og mere hensigtsmæssig måde i nogle tilfælde, er jeg sikker på. Men det er gjort og der er der ingenting der kan ændres på. Og hvis man har truffet en beslutning der påvirker ens fremtid i en negativ retning kan man jo blot forsøge, at rette op på det for, at få det bedste ud af det.

MEN mht impulsive køb, aftaler osv osv.... jaaaaaaaaaaa!!! Det er jeg rigtrig god til - bruger alt for mange penge på børnetøj og ting til min søn og kommer tit til, at lave aftaler som jeg senere fortryder da jeg (når dagen kommer) hellere ville haft brugt dagen på noget helt andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.