Hvordan er det nu lige med sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. april 2014

Anonym trådstarter

Må de have små skind-futter på når de er omkring 9-10 mdr? Synes det bliver for glat når bby rejser sig op. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

Christine

Anonym skriver:

Må de have små skind-futter på når de er omkring 9-10 mdr? Synes det bliver for glat når bby rejser sig op. 

Jeg ved faktisk ikke om de "må"... men jeg tænker at hvis de kan bruges, så giver skridsikre strømper/strømpebukser måske bedre føling med gulvet for baby?

Anmeld

11. april 2014

MorDk

Anonym skriver:

Det kan de sagtens... Det fik mine unger...  Man skal bare sørge for intet klemmer og strammer om de små fusser. Dog er det aller aller bedste (hvis ikke det er for koldt) at lade ungerne have bare tær så ofte som muligt.

Anmeld

11. april 2014

Fie_GoBabyGo

Hej!

Du kan prøve at kigge på mine skridisikre strømpebukser her:  http://www.gobabygo.dk/products/strompebukser

Det kan nemlig være svært for mange børn at knække koden til at kravle fordi de glider på de glatte gulve.  Jeg laver skridsikre strømpebukser med gummi dutter på knæene og under fødderne, som hjælper dem med at stå bedre fast og dermed styrker deres motorik og balance. Måske det kunne være interessant for Jer?

I er velkommen til at konktakte mig for yderligere spørgsmål :-)

God Påske, Fra Fie :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2014

Anonym trådstarter

Fie_GoBabyGo skriver:

Hej!

Du kan prøve at kigge på mine skridisikre strømpebukser her:  http://www.gobabygo.dk/products/strompebukser

Det kan nemlig være svært for mange børn at knække koden til at kravle fordi de glider på de glatte gulve.  Jeg laver skridsikre strømpebukser med gummi dutter på knæene og under fødderne, som hjælper dem med at stå bedre fast og dermed styrker deres motorik og balance. Måske det kunne være interessant for Jer?

I er velkommen til at konktakte mig for yderligere spørgsmål :-)

God Påske, Fra Fie :-)

Tak, men der er intet problem med at kravle.. 

Anmeld

11. april 2014

Fie_GoBabyGo

Anonym skriver:

Tak, men der er intet problem med at kravle.. 

Hej igen, 

De kan sagtens bruges til babyer, som også går. Specielt vores strømper kunne være en idé, da de også er varme samtidig og er skridsikre, når dit barn skal rejse sig op!

Kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.