England + bold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. april 2014

Anonym trådstarter

Nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvad det vil koste at tage til England i en weekend i maj/juni måned og se manchester u ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvad det vil koste at tage til England i en weekend i maj/juni måned og se manchester u ?

Hæhæ og det var så her man godt kunne gøre sig vittig ved at spørge om man skal betale for at se Manchester United spille fodbold 

men tror billetpriserne er meget svingende hvis jeg var dig ville jeg søge på fodboldrejser, mener der er samlede priser for sådan en tur.

god rejse 

hilsen en Chelseafan 

Anmeld

10. april 2014

L&V

Anonym skriver:

http://fodboldrejser.dk/premier-league-england-2/m anchester-united-11/?gclid=COPc6YTS1r0CFUmWtAodkWk AGg prøv og lur her inde

Anmeld

10. april 2014

Anonym8827

Anonym skriver:

Min kæreste bruger altid det her selvskab. Sportenrejser.dk men kan få alle de god billetter og du skal snakke med en der hedder Ivan der arbejder der.

Skriv nærmere på PB.

Anmeld

10. april 2014

IT-nørd

Troldemommi skriver:

Hæhæ og det var så her man godt kunne gøre sig vittig ved at spørge om man skal betale for at se Manchester United spille fodbold 

men tror billetpriserne er meget svingende hvis jeg var dig ville jeg søge på fodboldrejser, mener der er samlede priser for sådan en tur.

god rejse 

hilsen en Chelseafan 

Her holder vi også med Chelsea 

Sønnike og jeg tager faktisk til London næste fredag og ser Chelsea-Sunderland søndag d. 20/4. Vi skal hjem mandag.

Turen er hans konfirmationsgave og den koster lige under 10.000 alt inklusiv.

Anmeld

11. april 2014

Troldemommi

IT-nørd skriver:

Sønnike og jeg tager faktisk til London næste fredag og ser Chelsea-Sunderland søndag d. 20/4. Vi skal hjem mandag.

Bare det var mig der skulle afsted, men efter at have fået to børn på tre år er der bare hverken tid eller penge til det, men håber da vi engang kommer afsted igen 

Monica 

Anmeld

11. april 2014

Troldemommi

IT-nørd skriver:

Og selvfølgelig 

rigtig god tur, håber på sejr 

Anmeld

11. april 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kan i hvert fald starte med at sige, at turneringen i England slutter 11. maj, så der er ingen muligheder i juni

Hvad det koster, afhænger helt af, hvordan du arrangerer turen og, hvem modstanderen er. Det er dyrt, hvis du bruger et rejseselskab, men det er selvfølgelig det nemmeste. Da ingen af os her i huset kunne drømme om at tage til England og se Man U, ved jeg ikke noget om, hvor nemt det er at skaffe billetter til deres kampe.

Vi holder med Liverpool og køber altid billetterne direkte fra klubben, og der er altid udsolgt, så det kræver lidt planlægning. Prismæssigt plejer vi at give omkring 2500 for fly, tog, fodboldbillet og 2 nætter på hotel. Jeg tager af sted til kampen Liverpool-Chelsea om 2 uger og her har vi valgt at bruge lidt ekstra på bedre flyafgange og en ekstra overnatning, så her løber det op i ca. 4000. Hvis du køber gennem et rejseselskab, kan jeg finde et, der vil have 7500 of det er uden fly. Jeg vil tro, priserne er noget af det samme for Man U

Anmeld

11. april 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har lige kigget på nogle rejseselskaber og kan se, at Man U's elendige sæson har ændret noget på priserne. De er ikke i nærheden af at koste det, som turene til Liverpool gør

Anmeld

11. april 2014

IT-nørd

Troldemommi skriver:

Og selvfølgelig 

rigtig god tur, håber på sejr 

Tak  

Det er skidt Hazard blev skadet og ser ud til at være ude når vi er i London. Sønnen er super træt af det, men det kan man ikke forudse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.