Nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvad det vil koste at tage til England i en weekend i maj/juni måned og se manchester u ?
Jeg kan i hvert fald starte med at sige, at turneringen i England slutter 11. maj, så der er ingen muligheder i juni
Hvad det koster, afhænger helt af, hvordan du arrangerer turen og, hvem modstanderen er. Det er dyrt, hvis du bruger et rejseselskab, men det er selvfølgelig det nemmeste. Da ingen af os her i huset kunne drømme om at tage til England og se Man U, ved jeg ikke noget om, hvor nemt det er at skaffe billetter til deres kampe.
Vi holder med Liverpool og køber altid billetterne direkte fra klubben, og der er altid udsolgt, så det kræver lidt planlægning. Prismæssigt plejer vi at give omkring 2500 for fly, tog, fodboldbillet og 2 nætter på hotel. Jeg tager af sted til kampen Liverpool-Chelsea om 2 uger og her har vi valgt at bruge lidt ekstra på bedre flyafgange og en ekstra overnatning, så her løber det op i ca. 4000. Hvis du køber gennem et rejseselskab, kan jeg finde et, der vil have 7500 of det er uden fly. Jeg vil tro, priserne er noget af det samme for Man U
Anmeld