Michelle21 skriver:
Jaa.. vores søn bliver 2 mdr idag, hvor bliver tiden af, det går bare så stærkt, han er ikke en lille baby mere, han vejer 5300 g og er 60 lang så han er en lang slank baby..
Han er bare kommet godt igang med at løfte hovedet når han ligger på maven, og så tror jeg ikke der går længe før han kan trille om på ryggen, han prøver ihærdig, og så bliver han sur når han ikke kan komme derom :p
Ellers har vi bare en dejlig glad dreng, der rigtig smiler og charmer alle på sin vej, og så pludre han samtidig med at han smiler, ja så smelter mit hjerte, jeg har bare så meget kærlighed, 
Ja så sover han også bare rigtig godt om dagen sover han ca. 3 timer om formiddagen og er vågen et sted mellem 2 og 5 timer og så tager han 3 timer igen og så sover han fra kl 23.00 til kl 7.00, det er super skønt, kan godt mærke jeg har fået min nattesøvn tilbage, det er så skønt.. han har ca. sovet igennem om natten fra han var 1 ½ mdr så der kan jeg ikke klage..
Når det var lige lidt herfra.. og så selvfølgelig en masse billeder af vores guldklump