Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NessaXenia skriver: Er netop færdig uddannet her 4/4-14 og skal begynde nyt arbejde her på mandag, men har jeg optjent feriedage/penge under udd? Er medlem af FOA. :-)
Er netop færdig uddannet her 4/4-14 og skal begynde nyt arbejde her på mandag, men har jeg optjent feriedage/penge under udd? Er medlem af FOA. :-)
serinasmor skriver: Det kommer an på din uddannelse ( så vidt jeg husker) ... Hvis du under hele dit studieforløb kun har været på su- så nej ... Man optjener ikke ferie på su
Det kommer an på din uddannelse ( så vidt jeg husker) ... Hvis du under hele dit studieforløb kun har været på su- så nej ... Man optjener ikke ferie på su
NessaXenia skriver: Har været på elevløn
Har været på elevløn
Så tror jeg du har.
Jeg læser til pædagog hvor vi i løbet af studiet er i lønnet praktik 2 gange. Begge gange optjenes der feriepenge, da man jo får løn og ikke su.
serinasmor skriver: Hmm ... Så burde det stå i din kontrakt umiddelbart ville jeg sige at du optjener ferie med elevløn Tillykke i øvrigt - får du lov at fortsætte ?
Hmm ... Så burde det stå i din kontrakt umiddelbart ville jeg sige at du optjener ferie med elevløn Tillykke i øvrigt - får du lov at fortsætte ?
Loa skriver: Det gjorde jeg under elevløn
Det gjorde jeg under elevløn
mor:) skriver: Så tror jeg du har. Jeg læser til pædagog hvor vi i løbet af studiet er i lønnet praktik 2 gange. Begge gange optjenes der feriepenge, da man jo får løn og ikke su.
Du skal modtage et feriekort her i april senest, med antal feriedage du har optjent det sidste år (til brug fra 1.maj) du skal modtage det fra dit praktiksted (dem der har udbetalt din elevløn)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128