Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der andre der oplever at udslæt fra remulade hæver en smule op? Lagde lige mærke til at der hvor min dreng har haft remo på armene (ja det var festligt ) der er der røde områder præcis hvor remo'en har været og det er hævet 1,5-2mm op. Har jeg aldrig lagt mærke til før.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Er der andre der oplever at udslæt fra remulade hæver en smule op? Lagde lige mærke til at der hvor min dreng har haft remo på armene (ja det var festligt ) der er der røde områder præcis hvor remo'en har været og det er hævet 1,5-2mm op. Har jeg aldrig lagt mærke til før.
Ja jeg kender det godt. Det samme sker ved min datter når hun har spist remoulade eller ketchup.
Nadia1991 skriver: Ja jeg kender det godt. Det samme sker ved min datter når hun har spist remoulade eller ketchup.
Okay, så er det ikke noget grotesk allergisk går jeg udfra?
Nej det vil jeg ikke mene. Havde nemlig min datter forbi lægen da jeg syntes det så voldsomt ud. Fik der af vide at nogen er mere sarte end andre derfor forekommer de røde plamager og de gerne skulle Være væk dagen efter ellers skulle vi kontakte lægen.
Vores dreng slår også voldsomt ud af remoulade. Har egentlig ikke lagt mærke til om det som sådan hæver op, men han bliver knaldrød der hvor remouladen rammer huden...
Nadia1991 skriver: Nej det vil jeg ikke mene. Havde nemlig min datter forbi lægen da jeg syntes det så voldsomt ud. Fik der af vide at nogen er mere sarte end andre derfor forekommer de røde plamager og de gerne skulle Være væk dagen efter ellers skulle vi kontakte lægen.
Super, det er altid væk efter nogen timer
Det får min datter også af remoulade og ketchup Hendes går altid væk igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128