Remoulade udslæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.094 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er der andre der oplever at udslæt fra remulade hæver en smule op? Lagde lige mærke til at der hvor min dreng har haft remo på armene (ja det var festligt ) der er der røde områder præcis hvor remo'en har været og det er hævet 1,5-2mm op.  Har jeg aldrig lagt mærke til før. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Nadia1991

Mor11 skriver:

Er der andre der oplever at udslæt fra remulade hæver en smule op? Lagde lige mærke til at der hvor min dreng har haft remo på armene (ja det var festligt ) der er der røde områder præcis hvor remo'en har været og det er hævet 1,5-2mm op.  Har jeg aldrig lagt mærke til før. 

Ja jeg kender det godt. Det samme sker ved min datter når hun har spist remoulade eller ketchup. 

Anmeld

10. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nadia1991 skriver:

Ja jeg kender det godt. Det samme sker ved min datter når hun har spist remoulade eller ketchup. 

Okay, så er det ikke noget grotesk allergisk går jeg udfra?

Anmeld

10. april 2014

Hullabullabulla

Mor11 skriver:

Har godt nok aldrig før hørt om det med remoulade, men mange får udslæt af ketchup da tomater indeholder meget histamin..

Anmeld

10. april 2014

Nadia1991

Nej det vil jeg ikke mene. Havde nemlig min datter forbi lægen da jeg syntes det så voldsomt ud. Fik der af vide at nogen er mere sarte end andre derfor forekommer de røde plamager og de gerne skulle Være væk dagen efter ellers skulle vi kontakte lægen.

Anmeld

10. april 2014

Masig

Mor11 skriver:

Vores dreng slår også voldsomt ud af remoulade. Har egentlig ikke lagt mærke til om det som sådan hæver op, men han bliver knaldrød der hvor remouladen rammer huden...

Anmeld

10. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Nadia1991 skriver:

Nej det vil jeg ikke mene. Havde nemlig min datter forbi lægen da jeg syntes det så voldsomt ud. Fik der af vide at nogen er mere sarte end andre derfor forekommer de røde plamager og de gerne skulle Være væk dagen efter ellers skulle vi kontakte lægen.

Super, det er altid væk efter nogen timer 

Anmeld

10. april 2014

Mother-love

Det vi har prøvet er at Isabella solgul ogblev helt rødspættet i ansigtet af remulade, færdig sovse og den slags. Tror det var ettilsætningstof hun ikke kunne tåle.

Anmeld

10. april 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Det får min datter også af remoulade og ketchup  Hendes går altid væk igen 

Anmeld

11. april 2014

Elvers

Otto slår også ud af remoulade og ketchup, men jeg har fået at vide, at det er syren i produkterne, der får huden til at blive rød og hæve lidt op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.