Tid til det sjove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
3 svar
2 synes godt om
10. april 2014

Dagdrømmeren

Hejsa! 

I dag er det cd 12 og jeg bliver snart tosset. Vi har tre børn i forvejen og i dag har jeg bare lyst til at springe på manden hele tiden. Synes bare det er svært at vente til i aften. Har I andre også svært ved at finde tid til sex. Hvis vi var alene havde vi hygget som kaniner. Håber det bærer frugt denne gang... Og hvis det ikke gør, så går det nok. Er i cyklus 3. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

natashalarsen

Dagdrømmeren skriver:

Hejsa! 

I dag er det cd 12 og jeg bliver snart tosset. Vi har tre børn i forvejen og i dag har jeg bare lyst til at springe på manden hele tiden. Synes bare det er svært at vente til i aften. Har I andre også svært ved at finde tid til sex. Hvis vi var alene havde vi hygget som kaniner. Håber det bærer frugt denne gang... Og hvis det ikke gør, så går det nok. Er i cyklus 3. Knus

Kender godt det med tiden. Men her skyldtes det mandens arbejde :/
Vi på cyklus 11 snart.

Anmeld

11. april 2014

JH12

for der er gevinst i aften :-)

Anmeld

12. april 2014

Sunsmile

Dagdrømmeren skriver:

Hejsa! 

Dejligt forfriskende indslag :-) god fornøjelse fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.