Blærebetændelse i et år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. april 2014

kristina1124

Hej. Jeg har været til læge ca 4 gange på to uger nu, angående min blærebetændelse som har været der i ca. et år nu, godt og vel. Lægerne kan ikke finde ud af noget som helst, og kan ikke finde ud af hvad der kan være galt med mig. De har taget blodprøver for alt som har været mistænkt, så som nyren, leveren, sukker, osv. Men alt er normalt. Er der nogen der har prøvet noget ligne, og måske ved hvad det kunne være?

Det er så irriterende 

Hilsen Kristina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Ayasmor

kristinakjæp skriver:

Hej. Jeg har været til læge ca 4 gange på to uger nu, angående min blærebetændelse som har været der i ca. et år nu, godt og vel. Lægerne kan ikke finde ud af noget som helst, og kan ikke finde ud af hvad der kan være galt med mig. De har taget blodprøver for alt som har været mistænkt, så som nyren, leveren, sukker, osv. Men alt er normalt. Er der nogen der har prøvet noget ligne, og måske ved hvad det kunne være?

Det er så irriterende 

Hilsen Kristina 

Har du fået scannet dine nyrer og urinveje?

Anmeld

10. april 2014

kristina1124

Nej det har jeg ikke. Er det på sygehuset det foregår? 

(Jeg skal til lægen igen idag, så jeg kan evt spørge dem om jeg kunne få en henvisning?)  

Anmeld

10. april 2014

Ayasmor

kristinakjæp skriver:

Nej det har jeg ikke. Er det på sygehuset det foregår? 

(Jeg skal til lægen igen idag, så jeg kan evt spørge dem om jeg kunne få en henvisning?)  

Ja, det er det nemlig Og det er præcis en henvisning du ville skulle bruge. Umiddelbart tænker jeg, at det ikke er normalt at have en blærebetændelse så længe, og når alle andre blodprøver intet viser, kunne der evt. være grundlag for at henvise til scanning?

Er det noget du tidligere har døjet med, evt. som barn? Har det nogensinde udviklet sig til nyrebækkenbetændelse?

Hilsen Sara

Anmeld

10. april 2014

kristina1124

Bliver jeg indlagt så, tror du? 

- Altså, jeg har før troet at jeg var gravid, fordi jeg har fået positive tests efter tid, og på det tidspunkt skrev en til mig herinde, at hun også kun har kunne regne med dem efter tid. Så ved ikke helt hvordan jeg kan forsvare den med graviditeten? 

Anmeld

10. april 2014

Ayasmor

kristinakjæp skriver:

Bliver jeg indlagt så, tror du? 

- Altså, jeg har før troet at jeg var gravid, fordi jeg har fået positive tests efter tid, og på det tidspunkt skrev en til mig herinde, at hun også kun har kunne regne med dem efter tid. Så ved ikke helt hvordan jeg kan forsvare den med graviditeten? 

Nej, det tror jeg ikke. Sådan en scanning, hvis den kommer på tale, kan gøres ambulant, hvor du bliver indkaldt til kun scanning Men det kan din læge fortælle dig meget mere om, hvis han skønner, at det er det næste skridt på vejen ift. at finde ud af, hvorfor du bliver ved med at få blærebetændelse.
Tror ikke helt jeg forstår det sidste ift. graviditet? Tænker du, om din blærebetændelse kan have noget at gøre med tidligere positive teste efter tid?

Anmeld

10. april 2014

kristina1124

Nej egentlig ikke. Jeg forklarede bare lige kort og lidt for hurtigt måske  

Men jeg tager snart til lægen, og så skriver jeg til dig igen  

Tak for råd!

Anmeld

10. april 2014

L&V

kristinakjæp skriver:

Det er så irriterende 

Hilsen Kristina 

Det havde jeg os som yngre. Jeg fik nogle piller som virkede forebyggende også blev jeg henvist til sygehuset hvor jeg blev scannet, skulle måle indtag og hvor meget der kom ud igen osv osv

Anmeld

10. april 2014

1234rj

kristinakjæp skriver:

Det er så irriterende 

Hilsen Kristina 

Jeg får blærebetændelse konstant.. Jeg er født med 3 nyrer og har problematisk vandladning (kan ikke tømme mine nyrer fuldstændig når jeg tisser) er du blevet skannet for det? Altså problematisk vandladning?? Det kan nemlig godt give blærebetændelse.. Så skal man til lægen og lære nogle tricks så man kan tømme blæren ;-)

Anmeld

10. april 2014

kristina1124

Jeg var til lægen idag, og blev henvist til Næstved sygehus her efter påskeferien. De skal scanne mig ved nyren og urinvejene. Så nu må vi se hvad de siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.