har jeg bryst betændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
5 svar
4 synes godt om
9. april 2014

natashalarsen

Mit ene bryst er der en hævelse a rød stor knop med små omkring. Det svir sindsygt! der kommer tykt hvid et eller andet ud a brystvorten :s har en søn på snart 2 og ammer ham ikke. Mit bryst ligne et bryst der ammet ved . Plus har fået røde knopper på bryst kasse under bryster! Masser bumser på ryg i T zonet i ansigt og mine kinder ved hårgrænsen! Det har været med knopperne i 14 dags tid + bumserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg vil anbefale en tur til lægen fremfor det her forum.

Anmeld

10. april 2014

L&V

natashalarsen skriver:

Mit ene bryst er der en hævelse a rød stor knop med små omkring. Det svir sindsygt! der kommer tykt hvid et eller andet ud a brystvorten :s har en søn på snart 2 og ammer ham ikke. Mit bryst ligne et bryst der ammet ved . Plus har fået røde knopper på bryst kasse under bryster! Masser bumser på ryg i T zonet i ansigt og mine kinder ved hårgrænsen! Det har været med knopperne i 14 dags tid + bumserne

Nej brystbetændelse giver feber hævet og hårde bryster som ofte os er varme. Jeg har aldrig været så syg som når jeg har haft det

Anmeld

10. april 2014

natashalarsen

Mente ikkr bryst betændelse men betændelse i nippel. Idag er det ikke voldsomt, det ligner nu bryst vorten er revnet. Men okay tager den i anden forum. Kunne jo være nogle havde prøvet det samme?.

Anmeld

10. april 2014

Ønskebarnet2014

natashalarsen skriver:

Mente ikkr bryst betændelse men betændelse i nippel. Idag er det ikke voldsomt, det ligner nu bryst vorten er revnet. Men okay tager den i anden forum. Kunne jo være nogle havde prøvet det samme?.

Kan ikke se noget problem i at du skriver det herinde. Der kan jo være nogen som har prøvet det eller har det som dig. Så syntes det er helt fint du spørger herinde.

Jeg har ikke prøvet det så kan ikke svare på det men syntes lige at jeg ville kommentere det andet.

God dag

Anmeld

10. april 2014

natashalarsen

Ønskebarnet2014 skriver:

Kan ikke se noget problem i at du skriver det herinde. Der kan jo være nogen som har prøvet det eller har det som dig. Så syntes det er helt fint du spørger herinde.

Jeg har ikke prøvet det så kan ikke svare på det men syntes lige at jeg ville kommentere det andet.

God dag

Tusinde tak for den opmuntrende besked ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.