Advarsel.. Prale indlæg. (: Billeder af bøllerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.388 visninger
35 svar
43 synes godt om
9. april 2014

ønskebørn74

Endelig er der lidt overskud.. Skal igang med at Scrappe alle billederne af drengene.. Og med de seje, lækre drenge kan det jo kun blive godt.. 

Elsker livet som mor, trods bekymringer, minus søvn og indimellem mega pylrede børn..

Men så stikker de en et smil el. pludrer og så er man ikke til at skyde igennem.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

BigHope13

ønskebørn74 skriver:

Endelig er der lidt overskud.. Skal igang med at Scrappe alle billederne af drengene.. Og med de seje, lækre drenge kan det jo kun blive godt.. 

Elsker livet som mor, trods bekymringer, minus søvn og indimellem mega pylrede børn..

Men så stikker de en et smil el. pludrer og så er man ikke til at skyde igennem.. 

Ohhh lækre bøller, og lige så lækre in real life

Anmeld

9. april 2014

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Ohhh lækre bøller, og lige så lækre in real life

1000 tak sødeste.. 

Vi må snart ses igen.. Krammer.. 

Anmeld

9. april 2014

Carina:-)

Åh de er nuttede 

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

ønskebørn74 skriver:

Hvor er det bare et fantastisk indlæg! Jeg har ikke været så meget herinde det sidste års tid, så jeg vidste ikke, du havde født I fortjener virkelig at have fået sådan nogle dejlige drenge, da jeg har fulgt dig herinde siden jeg selv blev bruger her i 2009

Anmeld

9. april 2014

ønskebørn74

Baagøe skriver:

Hvor er det bare et fantastisk indlæg! Jeg har ikke været så meget herinde det sidste års tid, så jeg vidste ikke, du havde født I fortjener virkelig at have fået sådan nogle dejlige drenge, da jeg har fulgt dig herinde siden jeg selv blev bruger her i 2009

1000 tak sødeste..  

De bliver 6 md. om 10 dage.. 

Anmeld

9. april 2014

Dinsen

elsker prale tråde

Hvertfald når det er denne type

skønne unger

Anmeld

9. april 2014

ønskebørn74

Dinsen skriver:

elsker prale tråde

Hvertfald når det er denne type

skønne unger

1000 tak.. 

Anmeld

9. april 2014

ønskebørn74

Carina:-) skriver:

Åh de er nuttede 

1000 tak.. 

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

ønskebørn74 skriver:

1000 tak sødeste..  

De bliver 6 md. om 10 dage.. 

Hold da op! Jeg har været alt for meget væk fra baby så De ser bare skønne og dejlige ud begge to Hvad hedder de?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.