Gave til morfar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. april 2014

onlyme

Hej Min lille historie. Jeg har en far der har været alkoholiker hele mit liv. Han har nu i 6 mdr været på afvænningscenter frivilligt og er nu hjemme og har været det i ca 1 mdr stadig ædru,. Vi skal op og besøge ham i weekenden og det er første gang børnene skal se deres farfar ædru. Så jeg vil gerne sætte børnene til at lave noget spicelt til ham. Gerne noget brugbart bog han kan være stolt af. Prismæssigt er der frit valg på alle hylder. Håber i kan hjælpe med gaveideen,.. Vi forældre er her selvfølgelig til at hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

onlyme

Skal lige siges han er begyndt at købe møbler og går op i hygge og pynt nu så skal være super godt.,

Anmeld

9. april 2014

mor88

onlyme skriver:

Hej Min lille historie. Jeg har en far der har været alkoholiker hele mit liv. Han har nu i 6 mdr været på afvænningscenter frivilligt og er nu hjemme og har været det i ca 1 mdr stadig ædru,. Vi skal op og besøge ham i weekenden og det er første gang børnene skal se deres farfar ædru. Så jeg vil gerne sætte børnene til at lave noget spicelt til ham. Gerne noget brugbart bog han kan være stolt af. Prismæssigt er der frit valg på alle hylder. Håber i kan hjælpe med gaveideen,.. Vi forældre er her selvfølgelig til at hjælpe. 

Fingermaling på karton, klippe ud og lime på en anden karton i flot farve, håndaftryk i fingermaling på den karton og samt et billede af børnene imens de maler limet på det samme karton. Måske i ramme

Anmeld

9. april 2014

mor88

onlyme skriver:

Skal lige siges han er begyndt at købe møbler og går op i hygge og pynt nu så skal være super godt.,

Nogle fine grydelapper eller viskestykke som børnene kan tegne på med textilfarve måske?
Eller håndaftryk/fodaftryk i en fin frugtskål hvor der står "navn plus år" nedenunder aftrykkene.

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

Hvor er det bare flot af ham Jeg tænker, at børnene kan male et par malerier på karton, som I kan laminere og så kan de bruges som dækkeservietter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.