Øv er jeg latterlig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
32 svar
22 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

Hej , vi sidder med et ret dyrt huslån så økonomien er stram . Vi har aldrig råd til så meget men det går  Vant til ikke at gå ud og spise og hygge mm . Det går når man er 2 om det . Nu kommer mit problem . Manden er selvstændig og tager ind i mellem ud at spise med venner og betaler over firmaet , nu har han meddelt at han skal ud og spille golf med nogle bekendte fredag , også betalt af firmaet . Kunne ikke holde masken længere , sagde det gjorde mig trist at han kunne hænge ud med de dyre drenge og spille golf , gå ud og spise mm . Leve det dyre liv og jeg har ikke råd til oplevelser . Jeg knokler jo også mange timer på job om ugen , er jeg forkert på den .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

thedreamer

Det lyder bestemt ikke sjovt. Hvad sagde han til det? 

Anmeld

9. april 2014

Muhmi

Både og, kan godt forstå din jalousi på at han kan gøre en masse luksusting, men det er vel en ting han skal gøre for at holde forretningen godt igang? Altså snakke med kunder osv.?

Men jeg kan godt forstå dig og synes måske du skulle spare lidt op (En halvtredser er jo også penge) hver måned og så forkæle dig selv efter sommerferien?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

thedreamer skriver:

Det lyder bestemt ikke sjovt. Hvad sagde han til det? 

Han kunne godt se det , men føler mig som en klovn , jeg burde måske onde ham at han har muligheden selvom jeg ikke har ...?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Både og, kan godt forstå din jalousi på at han kan gøre en masse luksusting, men det er vel en ting han skal gøre for at holde forretningen godt igang? Altså snakke med kunder osv.?

Men jeg kan godt forstå dig og synes måske du skulle spare lidt op (En halvtredser er jo også penge) hver måned og så forkæle dig selv efter sommerferien?

Det er ikke med kunder men med andre forretningsdrivende , kun fritidshygge 

Anmeld

9. april 2014

L&V

Hej , vi sidder med et ret dyrt huslån så økonomien er stram . Vi har aldrig råd til så meget men det går  Vant til ikke at gå ud og spise og hygge mm . Det går når man er 2 om det . Nu kommer mit problem . Manden er selvstændig og tager ind i mellem ud at spise med venner og betaler over firmaet , nu har han meddelt at han skal ud og spille golf med nogle bekendte fredag , også betalt af firmaet . Kunne ikke holde masken længere , sagde det gjorde mig trist at han kunne hænge ud med de dyre drenge og spille golf , gå ud og spise mm . Leve det dyre liv og jeg har ikke råd til oplevelser . Jeg knokler jo også mange timer på job om ugen , er jeg forkert på den .

Tænker det er helt fair du reagere som du gør, hva er pointen i han ligger timer og penge i at arbejde/dyrke sine kunder hvis der ikke os ska falde lidt godt af til dig engang imellem..

Anmeld

9. april 2014

Sandratoft

Er det så lovligt at gøre over firmakontoen? Måske har jeg forstået det forkert, men slipper han ikke for moms eller noget andet?

Anmeld

9. april 2014

Muhmi

Okay, hvordan kan det så gå ind under forretningens kasse? Altså fritid må man vel selv skulle betale for?

Anmeld

9. april 2014

SandraXOXO

Hvad med om han inviterede dig med? Det ved jeg da min svogers firma gør, så er det med koner når de ta'r ud og hygger sig. Så spiller mændene golf og kvinderne spiser frokost og får sladret om at mændene arbejder for meget ;-)
Som du selv siger, du arbejder også, Du har også brug for at leve lidt.

Anmeld

9. april 2014

Loa

Sandratoft skriver:

Er det så lovligt at gøre over firmakontoen? Måske har jeg forstået det forkert, men slipper han ikke for moms eller noget andet?

Firmaet må da gerne betale for at tage de ansatte ud og lave aktiviteter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.