blod i afføringen(undskylder på forhånd lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april 2014

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg er en pige på 31, som den seneste tid har haft en del blod i min afføring...

Har "self" kigget på papiret, og der kan det til tider ligne som når man har det røde, blod med klumper.
Der ud over er der blod op af kanterne, og i wc'et. Det er blod sprøjt, eller hvad skal man sige.

Har i perioder MEGET stærke mave smerter, hvor smerten kommer og går.

Hilsen den noget nervøse og bange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Hejsa..

Jeg er en pige på 31, som den seneste tid har haft en del blod i min afføring...

Har "self" kigget på papiret, og der kan det til tider ligne som når man har det røde, blod med klumper.
Der ud over er der blod op af kanterne, og i wc'et. Det er blod sprøjt, eller hvad skal man sige.

Har du talt med din læge om det?

Forstår godt din bekymring

Anmeld

9. april 2014

charlottekri

Kontakt din læge, og det kan da kun gå for langsomt!!!
Det er ikke for at gøre dig mere bange, men det er slet ikke normalt! Forstår faktisk ikke hvorfor du ikke allerede har kontaktet lægen?
Det kan være en harmløs hæmoride men det kan også være andet som mavesår
Håber at du kommer afsted snart så der kan komme styr på din mave!!
Stort knus

Anmeld

9. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hejsa..

Det er med al sandsynlighed hæmorroider, men du skal selvfølgelig få det undersøgt.
Mange panikker ved synet af blod, men faktisk er det et større faresignal, hvis der er slim i afføringen.
Selvom det er svært, så prøv at afdramatisere situationen, indtil du har talt med en læge, det er uhyre sjældent, at unge mennesker fejler noget alvorligt i det område.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

Kontakt din læge, og det kan da kun gå for langsomt!!!
Det er ikke for at gøre dig mere bange, men det er slet ikke normalt! Forstår faktisk ikke hvorfor du ikke allerede har kontaktet lægen?
Det kan være en harmløs hæmoride men det kan også være andet som mavesår
Håber at du kommer afsted snart så der kan komme styr på din mave!!
Stort knus

har snakket med lægen, og har hæmorider efter min fødsel (mit barn er to år) - det er bare hæmorider siger hun.

men de gange hvor der har været problemer med hæmoriderne - har det bare ik været så slem.. og ikke klumper...

må ringe igen imorgen, og sige nu må de altså tage en prøve eller hva dælen de gør

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er med al sandsynlighed hæmorroider, men du skal selvfølgelig få det undersøgt.
Mange panikker ved synet af blod, men faktisk er det et større faresignal, hvis der er slim i afføringen.
Selvom det er svært, så prøv at afdramatisere situationen, indtil du har talt med en læge, det er uhyre sjældent, at unge mennesker fejler noget alvorligt i det område.

ja man panikken total :-)

Anmeld

9. april 2014

mogms

Sådan en omgang fik jeg osse, det var en rift i endetarmen.

Anmeld

9. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

ja man panikken total :-)

Er det frisk blod eller mere gammelt i det? 

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Er det frisk blod eller mere gammelt i det? 

det er frisk...

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

Anonym skriver:

har snakket med lægen, og har hæmorider efter min fødsel (mit barn er to år) - det er bare hæmorider siger hun.

men de gange hvor der har været problemer med hæmoriderne - har det bare ik været så slem.. og ikke klumper...

må ringe igen imorgen, og sige nu må de altså tage en prøve eller hva dælen de gør

Ville egentlig bare sige rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.