BabyFreia skriver:
Hej piger,
Jeg skal føde mit første barn ved planlagt kejsersnit, på Roskilde Sygehus.
Derfor vil jeg høre, de af jer, som har fået planlagt kejsersnit, hvordan forløbet har været. Hvis der sidder nogle derude med erfaring, fra netop Roskilde sygehus, vil jeg meget gerne hører fra jer.
Har hørt at de er begyndt på hud til hud, hvilket jeg virkelig håber kan lade sig gøre. Er der nogen som har prøvet det ?
Jeg har fået 2 akutte kejsersnit i Roskilde og her den 25. skal jeg have planlagt kejsersnit (også i Roskilde).
Det planlagte kommer til at foregå således, at når der er fastsat en dato (en lille uges tid før fin termin), vil du modtage et brev med informationer til både dig og din mand, kæreste eller pårørende. Planlagte kejsersnit på RAS foretages altid en fredag, og dagen inden skal man møde op på sygehuset, hvor man bliver informeret om tidspunkt og forløb for indgrebet samt får udleveret noget syreneutraluserende.
Selve indgrebet foregår på lige under 30 min og sødvanligvis ved en epiduralblokade.
De er forresten rigtig gode til at sy, og mit ar er super flot og næsten usynligt (de brød aret fra 1. kejsersnit op under det 2. og det er hverken fortykket/hævet el.)
Anmeld