Murren og mens smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg skulle havde startet op på en ny pakke p-piller i sidste onsdags efter den 7 dage lange pause, men da vi vil prøve at lave barn nummer 2 er jeg ikke startet op på dem. Vi har så sexet i torsdags, lørdags og igår. Men kan det passe at jeg kan mærke en murren og menssmerter i underlivet nu? Det kunne jo være dejligt hvis det er pga en graviditet men tvivler og vil ikke have for høje forhåbninger. Men hvad kan det ellers betyde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen?

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

Stadig ikke nogen??

Anmeld

10. april 2014

Fra2-3..Håb

Anonym skriver:

Jeg skulle havde startet op på en ny pakke p-piller i sidste onsdags efter den 7 dage lange pause, men da vi vil prøve at lave barn nummer 2 er jeg ikke startet op på dem. Vi har så sexet i torsdags, lørdags og igår. Men kan det passe at jeg kan mærke en murren og menssmerter i underlivet nu? Det kunne jo være dejligt hvis det er pga en graviditet men tvivler og vil ikke have for høje forhåbninger. Men hvad kan det ellers betyde??

Passer det ikke ca. med at du har æggeløsning nu så?

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

Fra2-3..Håb skriver:

Passer det ikke ca. med at du har æggeløsning nu så?

Aner det ikke. Tror jeg ikke da jeg næsten lige har blødt. Jeg begyndte at bløde d. 29 marts og frem til d. 1 eller 2 april. D. 2 skulle jeg være startet op på en ny pakke men det gjorde jeg jo ikke. Men ved slet ikke hvornår jeg har ægløsning... Men jeg har konstant murren, niven og stik i underlivet. 

Anmeld

10. april 2014

Jupiter

Det kan sagtens være ægløsning.

Det kan også bare være kroppen der reagerer på at du er stoppet med p-pillerne.

Det er ikke til at sige 

Anmeld

10. april 2014

Soleil

Anonym skriver:

Vil gætte på det er ægløsning. Jeg fik det få dage efter jeg havde min mens, så det kan det sagtens være 

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

Soleil skriver:

Vil gætte på det er ægløsning. Jeg fik det få dage efter jeg havde min mens, så det kan det sagtens være 

Men er det så normalt at det murrer i underlivet så mange dage i træk og konstant hvis det er ægløsning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.