Ja som overskriften siger så er jeg brugt op!
Først var det kolik, så var det børneeksem, så var det 10-15 opvågninger hver nat, så var det en udvækst inde i munden som skal fjernes, men som lægen ikke kunne sige hvornår.
Alle disse perioder har været hårde og mit barn er kun 6 måneder.
Nu er vi dog nogenlunde ude på den anden side med kolik, børneeksem, og nede på et noget mere rimeligt antal opvågninger om natten. Og på fredag skal han have opereret sin udvækst ud.
Men om aftenen når han skal i seng er det frygteligt!!! Han er ked af det og skriger og kan overhovedet ikke finde ro og jeg kan slet ikke tage det. Vi har prøvet ALT!!!! Ingenting virker. Selvom vi tager ham op og prøver at trøste ham, bliver han sommetider endnu mere ulykkelig, andre gange ender han med at falde i søvn i mine arme af udmattelse.
Det er så sindsygt hårdt, og efter at han havde kolik kan jeg slet ikke tag at han græder og jeg ikke kan trøste ham.
Jeg er efterhånden så energi forladt at jeg ikke kan holde ud at være alene med ham hele dagen. Synes det er frygteligt om morgenen når min mand tager på arbejde.
Føler at det har taget kontrol over hele mit liv og jeg bare går i konstant frygt for selv at skulle putte ham om aftenen, eller at han aldrig lære at falde i søvn selv!
Alle folk siger at det nok skal gå over, men ved simpelthen ikke hvor længe jeg kan tage det uden at blive fuldstændig bims!!!!
Havde bare lige brug for at komme ud mede alle frustrationer!
Anmeld