Termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
3 synes godt om
9. april 2014

Lrm

Hvad vil i tage udgangspunkt i? Sidste mens første dag, eller den dag i havde positiv æl? Der er forskel på 2 dage hos mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

stjernehimmel

Lrm skriver:

Hvad vil i tage udgangspunkt i? Sidste mens første dag, eller den dag i havde positiv æl? Der er forskel på 2 dage hos mig!

Hvis jeg var 100% sikker på ægløsning ville jeg tag æg-løsningen...

Anmeld

9. april 2014

Lrm

stjernehimmel skriver:

Hvis jeg var 100% sikker på ægløsning ville jeg tag æg-løsningen...

Okay! Tak er ikke 100% men 95% på æl..

Anmeld

9. april 2014

Bak

Lrm skriver:

Sidste mens første dag, tror jeg. Men det bliver mere præcist, hvis du har mange cykler at regne ud fra. Den positive ÆL-test er jo med op til 36 timers usikkerhed, så det passer jo næsten med to dage (halvanden dag).
Lægen bruger også sidste mens første dag til at regne ud fra

Anmeld

9. april 2014

Lrm

Bak skriver:

Sidste mens første dag, tror jeg. Men det bliver mere præcist, hvis du har mange cykler at regne ud fra. Den positive ÆL-test er jo med op til 36 timers usikkerhed, så det passer jo næsten med to dage (halvanden dag).
Lægen bruger også sidste mens første dag til at regne ud fra

Ja det er også rigtig, det gør lægen 

var også mere for at vide hvornår jeg evt. Kan teste om jeg evt. Kunne være gravid..

Anmeld

9. april 2014

Lrm

Lrm skriver:

var også mere for at vide hvornår jeg evt. Kan teste om jeg evt. Kunne være gravid..

Er lidt utolmodig!

Anmeld

9. april 2014

Bak

Lrm skriver:

Kan jeg bestemt godt forstå Er også selv utålmodigt anlagt
Jeg kunne ikke selv vente dengang, så jeg testede et par dage før forventet mens.

Anmeld

9. april 2014

Lrm

Bak skriver:

Kan jeg bestemt godt forstå Er også selv utålmodigt anlagt
Jeg kunne ikke selv vente dengang, så jeg testede et par dage før forventet mens.

Håber den var positiv så

Anmeld

9. april 2014

Bak

Lrm skriver:

Håber den var positiv så

Det var den ikke i de første to cykler, men i tredje cyklus var den der:-) Men går og glæder mig til det bliver min tur igen, vi prøver ikke endnu, men hold op, hvor er jeg skruk!

Anmeld

9. april 2014

Lrm

Bak skriver:

Det var den ikke i de første to cykler, men i tredje cyklus var den der:-) Men går og glæder mig til det bliver min tur igen, vi prøver ikke endnu, men hold op, hvor er jeg skruk!

Det bliver man nemt børn er jo dejlige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.