snottet og sløv 10 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
7 svar
5 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

Er det normalt at babyer bliver sløve ved forkølelse, min dreng har nærmest sovet nonstop siden i går morges kun lige afbrudt af amninger. Har ikke været vågen mere end 20 min af gange, for uden i går aftes hvor han var vågen en time for derefter at sove hele natten kun afbrudt af en enkelt amning. I dag har han nærmest sovet hele dagen igen kun afbrudt af 5 amninger indtil videre...

ville i være bekymret?
han faldet i søvn under amningerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Bak

Anonym skriver:

Er det normalt at babyer bliver sløve ved forkølelse, min dreng har nærmest sovet nonstop siden i går morges kun lige afbrudt af amninger. Har ikke været vågen mere end 20 min af gange, for uden i går aftes hvor han var vågen en time for derefter at sove hele natten kun afbrudt af en enkelt amning. I dag har han nærmest sovet hele dagen igen kun afbrudt af 5 amninger indtil videre...

ville i være bekymret?
han faldet i søvn under amningerne.

Har han feber? Det lyder umiddelbart som om han spiser godt, hvilket jo er et rigtig godt tegn.
Hvis du er bekymret skal du tage til lægen.
Ud fra hvad du beskriver ville jeg ikke være så bekymret, men det er meget svært at sige, når man ikke kan se eller opleve din søn i virkeligheden!
God bedring med ham

Anmeld

9. april 2014

tweety2060

Er der feber?
Er der våde bleer? Når man ikke er ældre er en simpel forkølelse hård, men når det er sagt så lyder det ikke til at der er megen kontakt.... Skal du vække barnet til måltiderne? Husk der er en rsv virus (forkølelsevirus) som er meget hård for små børn og evt hjælp kan komme på tale.... Så ring og snak med vagtlægen....
God bedring

Anmeld

9. april 2014

Findusinde

Har han feber? Er der våde bleer? :-)

Anmeld

9. april 2014

ano14316

Som andre skriver er der feber?

Hvis der er våde bleer nok ville jeg tag r natten med men er det ikke bedre i morgen ville jeg tage til egen læge..
Hvis der er meget snot kan du "spule" næsen med modermælk det giver luft og virker længere end saltvandsdråber.. enten sprøjt direkte fra brystet eller sug op i en lille en gangs sprøjte.. og dryp næsen..

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar, fik lige taget temperatur og der var feber, så vagtlægen ville gerne se ham, så der er vi på vej op nu...

Anmeld

10. april 2014

tweety2060

Hvordan mon det går med den lille ?

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Hvordan mon det går med den lille ?

Det går lidt bedre, kom på børneafdelingen da han ikke måtte have feber, slap heldigvis for en overnatning. RS test var negativ, så fe mente det var en anden forkølelse virus, så vi skulle bare holde øje med temp. Og vejrtrækning. Så umiddelbart ikke noget alvorligt.. Så det er skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.