Hvilken barnevogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

Vik

Elskede vores Odder. Robust, praktisk og min datter kunne sove i den til hun var 3 )) den skal helt sikker genbruges en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Jj1709

Min datter havde en Emmaljunga Big star Supreme.. 

Jeg var rigtig glad for den, men dens ulempe er klart at den ikke er understøttet under hele barnevogns kassen, så den nemt kommer til at hænge..

Så næste gang jeg får brug for en barnevogn, tror jeg at jeg vælger en trille..  Den er billige i pris, fuldt understøttet og så synes jeg generelt bare den lever op til de ting man har behov for.. Og så fås den i nogle lækre farver! 

Anmeld

10. april 2014

Mama85

Jeg har en Emmaljunga BSS og en Stokke xplory til min søn på 7 mdr. , dem er jeg afsindigt glad for nu har jeg en udfordring i og med at vi skal have én til om 5 mdr. Så nu er jeg på udkig efter en tvillingevogn OG en "alenevogn" til den lille nye af tvillingevogne har jeg set mig varm på Emnaljunga dobbelt viking, eller stokke crusi, og den lille nye skal i hvertfald også have en BSS

Anmeld

10. april 2014

(august)

Odder Zip har vi i sort med råhvide kanter og på alu X-Dreamstel. Vi er simpelthen så glade for den at den nu snart er klar til barn nr. 3 

Det er meget individuelt hvad man er til. Vi ville have haft en Emmaljunga, men da vi så først havde prøve kørt den i butikken samt testet den i bilen blev det en Odder og vi har ikke fortrudt et eneste sekund. 

Anmeld

10. april 2014

sulo

Vi har en Odder Zip på x-dream stellet, vi valgte den af de egenskaber den har til at fylde utrolig lidt i en bil og at stellet understøtter kassen hele vejen rundt.

Men efter at den er taget i brug må jeg sige at jeg bare ELSKER den lynlås i "overlæderet" (kan ikke lige huske hvad det hedder) og synes bestemt det burde være standart til alle modeller.

Før vi fik barn tænkte jeg at det kunne da ikke være så vigtigt, men for pokker hvor gør den lille detalje bare så meget

En anden forskel er når hjulene skal tages af, så sidder akslerne på selve hjulet og ikke på stellet, hvilket tror jeg har skånet vores bil for en del ridser indtil vidre, de er også super nemme at tage af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.