Det burde være en mødre-ret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Honningblomst

at have en uge indimellem i sit hjem uden mand og børn, bare helt alene.
Jeg havde i sidste uge for første gang siden jeg fik min søn for over 12 år siden en uge bare i mit eget selskab.
Det var en helt speciel oplevelse, ikke mindst fordi jeg nu havde ferie og bare masser af tid.
Alt det jeg troede jeg skulle og ville nyde det var slet ikke sådan det var, da jeg endelig stod alene...alt det jeg tænkte at nu kunne jeg gøre sådan og sådan og sådan, det gad jeg slet ikke da muligheden var der.
Tilgengæld havde jeg heller ikke det store savn efter dem. Jeg vidste de havde det godt og jeg nød i fulde drag at være alene.
Så alle mødre, kræv en uge eller mere i fred og ro...det lader altså lige batterierne op....
Stå op for jeres ret!!-griner
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Vingummien

Ej vil slet ikke kunne undvære Emil ja er en af de mødre hehe

En halv dag så savner jeg ham, er tit jeg har skulle alene et el andet sted hen hvor Frank så vil være hjemme med ham, enten kommer jeg tidligere hjem eller også tager jeg ham med alligevel

Anmeld

9. august 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ej vil slet ikke kunne undvære Emil ja er en af de mødre hehe

En halv dag så savner jeg ham, er tit jeg har skulle alene et el andet sted hen hvor Frank så vil være hjemme med ham, enten kommer jeg tidligere hjem eller også tager jeg ham med alligevel

Han er jo også bebse-smiler- det ville jeg heller ikke da mine var i den alder....faktisk synes jeg børn skal være over 3 år og selv kunne ytrer ønske om det, altså være for deres skyld, inden man sender dem ud på ferie osv.
Men når den tid kommer, så prøv at være alene...hele alene..smiler
Knus..

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Eva skriver:

Han er jo også bebse-smiler- det ville jeg heller ikke da mine var i den alder....faktisk synes jeg børn skal være over 3 år og selv kunne ytrer ønske om det, altså være for deres skyld, inden man sender dem ud på ferie osv.
Men når den tid kommer, så prøv at være alene...hele alene..smiler
Knus..

Ja hvis jeg bliver bedre med tiden

Anmeld

9. august 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja hvis jeg bliver bedre med tiden

Selvfølgelig gør du det....eller det håber jeg.
Det er jo meningen med at få børn, at man lader dem løsrive sig og bliver mere og mere selvstændige...smiler
Knus..

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Eva skriver:

Selvfølgelig gør du det....eller det håber jeg.
Det er jo meningen med at få børn, at man lader dem løsrive sig og bliver mere og mere selvstændige...smiler
Knus..

ja hehe han er lige omvendt for tiden, han hænger konstant på min arm i de her dage.

Men det skal nok komme når han bliver ældre, han er jo en dreng, de plejer at løsrive sig hurtigere syntes jeg. Eller også er det fordi der er så mange drenge i min familie at det ser sådan ud

Anmeld

9. august 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

ja hehe han er lige omvendt for tiden, han hænger konstant på min arm i de her dage.

Men det skal nok komme når han bliver ældre, han er jo en dreng, de plejer at løsrive sig hurtigere syntes jeg. Eller også er det fordi der er så mange drenge i min familie at det ser sådan ud

Jo, det skal nok komme...og indtil da skal han hænge og nusse og bare være tæt på-smiler
Ville aldrig have sendt mine unger en uge afsted hvis ikke det var en nødvendighed og med deres far...men selvom man bor sammen, så tror jeg det kan være til gavn for alle med en far-børn/barn uge...smiler
Jeg tror faktisk piger er hurtigere til at blive selvstændige og have lyst og behov for at løsrive sig, men det er bare ud fra hvad jeg har oplevet-smiler
knus Eva..

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Eva skriver:

Jo, det skal nok komme...og indtil da skal han hænge og nusse og bare være tæt på-smiler
Ville aldrig have sendt mine unger en uge afsted hvis ikke det var en nødvendighed og med deres far...men selvom man bor sammen, så tror jeg det kan være til gavn for alle med en far-børn/barn uge...smiler
Jeg tror faktisk piger er hurtigere til at blive selvstændige og have lyst og behov for at løsrive sig, men det er bare ud fra hvad jeg har oplevet-smiler
knus Eva..

Tro mig det får han også lov til hehe. Er da dejligt at flade ud foran tvet med ungen på armen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.