gratis virus program

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

til windows 8, der kan fjerne nuværende virusser på computeren?? har prøvet et par stykker nu, men når de skal til at reperere, så skal man pludselig betale, er der virkelig ingen gratis programmer derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

til windows 8, der kan fjerne nuværende virusser på computeren?? har prøvet et par stykker nu, men når de skal til at reperere, så skal man pludselig betale, er der virkelig ingen gratis programmer derude?

Det burde ikke være nødvendigt med antivirus på Windows 8..

Men jeg kan anbefale malwarebytes, avast og superantispyware.. installer et af gangen, scan, afinstaller og indstaller det næste... Hvis du vil have et antivirus så vælg malwarebytes..

Hvad gør din computer siden du ved du har virus... Noget malware er ikke bare lige at fjerne og kræver lidt mere end bare en skanning...

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det burde ikke være nødvendigt med antivirus på Windows 8..

Men jeg kan anbefale malwarebytes, avast og superantispyware.. installer et af gangen, scan, afinstaller og indstaller det næste... Hvis du vil have et antivirus så vælg malwarebytes..

Hvad gør din computer siden du ved du har virus... Noget malware er ikke bare lige at fjerne og kræver lidt mere end bare en skanning...

Vi har haft Norton siden vi købte computeren. Jamen hvad gør den ikke. Den går ud, er langsom, går i stå, går i sort, popper op med reklamer og annoncer for ting vi ikke aner hvad er hver gang vi åbner den, kommer med advarsler vi ikke aner noget om og som ikke kommer fra computeren, men nettet.. Øhm.... Den "crasher" , skriver pludselig at skærmbilledet er crashet (eller noget i den stil) og så sker der ikke ydeligere, den virker stadig.. 

Anmeld

9. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

Vi har haft Norton siden vi købte computeren. Jamen hvad gør den ikke. Den går ud, er langsom, går i stå, går i sort, popper op med reklamer og annoncer for ting vi ikke aner hvad er hver gang vi åbner den, kommer med advarsler vi ikke aner noget om og som ikke kommer fra computeren, men nettet.. Øhm.... Den "crasher" , skriver pludselig at skærmbilledet er crashet (eller noget i den stil) og så sker der ikke ydeligere, den virker stadig.. 

Ja så har I ihvertfald en eller anden form for malware..

Er du gået i gang med at skanne?
Til allersidst kan du også køre en ccleaner så er det ihvertfald helt ryddet op, den fjerner ikke virus men midlertidige filer og den slags..

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ja så har I ihvertfald en eller anden form for malware..

Er du gået i gang med at skanne?
Til allersidst kan du også køre en ccleaner så er det ihvertfald helt ryddet op, den fjerner ikke virus men midlertidige filer og den slags..

findes en "cleaner" også på de gratis virus programmer, eller? ja jeg er ikke særlig god til computer 

Anmeld

10. april 2014

ano14316

Anonym skriver:

findes en "cleaner" også på de gratis virus programmer, eller? ja jeg er ikke særlig god til computer 

Programmet hedder CCleaner

Anmeld

10. april 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jep, Ccleaner finder du her: 

https://www.piriform.com/ccleaner

Det er et gratis program, men det fjerner ikke virus 

Det er et rigtig godt program, som jeg selv bruger et par gange om dagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.