Ang pas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
10 svar
1 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

Hej min dAtter har et pas der snart udløber men så når jeg skal have det fornyet skal jeg så have underskrift fra faren men vi har fælles forældre myndighed men vi snakker overhovedet ikke sammen og han ser hende heller ikke overhovedet!!

Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Misscbn

Anonym skriver:

Hej min dAtter har et pas der snart udløber men så når jeg skal have det fornyet skal jeg så have underskrift fra faren men vi har fælles forældre myndighed men vi snakker overhovedet ikke sammen og han ser hende heller ikke overhovedet!!

Nogen der ved det?

følger lige med

Vil godt ha lavet pas til min søn og vi har heller ik kontakt til faderen, har prøvet at skrive til amtet så venter svar fra dem også

Anmeld

9. april 2014

hesøth

Ved fælles forældremyndighed skal begge underskrive.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Ved fælles forældremyndighed skal begge underskrive.

Os når de har et i forvejen? Og bare skal fornyes

Anmeld

9. april 2014

hesøth

Anonym skriver:

Os når de har et i forvejen? Og bare skal fornyes

Ja, der skal underskrift fra begge forældremyndighedsindehavere.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Ja, der skal underskrift fra begge forældremyndighedsindehavere.

Nåeh det der ikke noget at gøre ved så kan hun desværre ikke få det igen lige nu

Anmeld

9. april 2014

Leneur

Anonym skriver:

Nogen der ved det?

En lang historie.
Første og desværre eneste gang jeg fik pas til Silje, var fordi hendes biofar ikke ville anderkende faderskabet, så der havde jeg den fulde og skyndte mig at få lavet pas til hende. Han anerkender endelig, vi får fælles og hendes pas udløber.
Vi har heller ikke kontakt til ham og har ALDRIG haft. Endvidere ved jeg heller ikke hvor han bor.
Sidste år ringer jeg til stf, der siger at jeg skal gå via kommunen først, for så kan de finde ham og få ham til at skrive under. Det vil han så ikke men kommunen siger at jeg muligvis kan gå udenom ham ved at ansøge hos rigspolitiet. Det gør jeg så men får desværre afslag, da de mener at når vi har fælles, burde vi kunne samarbejde, ja tak for kaffe hvor vi kan...
Nu skal vi så i retten for anden gang her næste måned, da jeg ikke mener at han skal have så meget magt over os og stavnsbinde os til Danmark og han nu tydeligt viser vi ikke kan samarbejde og jeg håber sådan jeg får den fulde denne gang.
Så det er desværre ikke lige så nemt at få nyt pas til vores små kære pus.

Anmeld

9. april 2014

Tip!

Det er muligt at få pas uden modpartens underskrift... 

For en del år siden blev min søn og jeg inviteret på ferie af mine forældre, og jeg havde på daværende tidspunkt fælles fm med min søns far.. 

Jeg tog sagen med i statsforvaltningen, og der blev han spurgt.. 

Jeg overdragede sagen til politiet, som muligvis afhørte ham, hvorefter jeg fik en skrivelse på at jeg måtte skrive under på pas til min søn uden modpartens underskrift.. 

Der var ingen hold i hans argumenter om at jeg ville "bortføre" min egen søn, på en familie ferie.. 

Så det er muligt at få pas til dit barn... 

Anmeld

9. april 2014

Leneur

Twinkle little star skriver:

Det er muligt at få pas uden modpartens underskrift... 

For en del år siden blev min søn og jeg inviteret på ferie af mine forældre, og jeg havde på daværende tidspunkt fælles fm med min søns far.. 

Jeg tog sagen med i statsforvaltningen, og der blev han spurgt.. 

Jeg overdragede sagen til politiet, som muligvis afhørte ham, hvorefter jeg fik en skrivelse på at jeg måtte skrive under på pas til min søn uden modpartens underskrift.. 

Der var ingen hold i hans argumenter om at jeg ville "bortføre" min egen søn, på en familie ferie.. 

Så det er muligt at få pas til dit barn... 

De er bare blevet meget stride hvad det angår men derfor er det jo stadig værd at prøve, for selvom vi var uheldige, så kan det jo godt lykkes for ts og andre.

Anmeld

9. april 2014

Tip!

Leneur skriver:

De er bare blevet meget stride hvad det angår men derfor er det jo stadig værd at prøve, for selvom vi var uheldige, så kan det jo godt lykkes for ts og andre.

Det undre mig godt nok at du ikke kunne få det... 

Men det er forhåbentlig snart ovre, med at være afhængig af din eks.. Har du fået dato for retten? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.