Hej og tak for jeres hjælp!
Min kæreste og jeg er gået igang med projekt baby for en måned siden. Det tog lang tid fra vi tog snakken til at vi valgte at stoppe med ppillerne, fordi min kæreste altid udsatte det selvom han sagde at han rigtig gerne vil have et barn.
Nu er vi igang og vi har kun sex når vi har lyst, fordi vi ikke har travlt. Men selvfølgelig kan jeg ikke lade være at nævne hvis jeg ser en baby, at jeg lige har fået min menstruation etc- hvilket jeg også finder ret naturligt, fordi jeg jo selvfølgelig glæder mig.
Men hver gang jeg siger noget omkring "dette emne" bliver han SUR og siger at han gider ikke høre/snakke om det og at jeg gør ham sindsyg af at hele tiden snakke om dette emne.
Jeg forstår det bare ikke og det gør mig så ked af det, for jeg synes virkelig aldrig jeg snakker om det og føler at han ikke har lyst/glæder sig- for hvis han virkelig ville, ville vi så ikke nyde at snakke om disse ting??
Tror I at han ikke føler det samme mere eller er han bare bange for den nye ændring der kan ske??
Anmeld