Ikke igen.. er så ked af det.. Vindæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
4 synes godt om
9. april 2014

tullepigen84

Hej alle

Har bare lige brug for at komme af med det. Jeg gennemgik i december/januar en graviditet udenfor livmoderen, heldigvis afstødte kroppen selv det hele. 

Så testede jeg positiv her d. 6 marts, og lykken ville ingen ende tage. Vi var bare så glade.. Da jeg ikke har haft menses siden GUL i december/januar, vidste vi ikke konkret hvor langt jeg var henne. Men vi har sjusset os frem til at jeg i dag "ville" have været 9+5. 

I går var vi så ved lægen og fik taget diverse blodprøver til nakkefold osv. Og lægen mærkede på mig, sagde at min livmoderen havde størrelsen af en lille appelsin. Yeah vi var glade. 

Så i dag skulle jeg til tjek ved gynækologen, som så også ville lave en terminsscanning. MEN... fostersækken var tom.... 

Skulle direkte ned til lægen igen for at få udleveret min vandrejournal... det blev så ikke nødvendigt. Og lægen kunne så også se at mit HcG tal kun var på 16 .

Nu er jeg total i chok, og havde lige glædet mig til evt. at fortælle mine forældre det i påsken. Er så nede..

Jeg har overhovedet ikke blødt endnu. Så nu kan jeg så gå og bekymre mig om jeg selv afstøder det, eller skal have udskrabning osv... Æv. Skal til ny blodprøve mandag. 

Er der nogle der kender til samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Rockertand

tullepigen84 skriver:

Hej alle

Har bare lige brug for at komme af med det. Jeg gennemgik i december/januar en graviditet udenfor livmoderen, heldigvis afstødte kroppen selv det hele. 

Så testede jeg positiv her d. 6 marts, og lykken ville ingen ende tage. Vi var bare så glade.. Da jeg ikke har haft menses siden GUL i december/januar, vidste vi ikke konkret hvor langt jeg var henne. Men vi har sjusset os frem til at jeg i dag "ville" have været 9+5. 

I går var vi så ved lægen og fik taget diverse blodprøver til nakkefold osv. Og lægen mærkede på mig, sagde at min livmoderen havde størrelsen af en lille appelsin. Yeah vi var glade. 

Så i dag skulle jeg til tjek ved gynækologen, som så også ville lave en terminsscanning. MEN... fostersækken var tom.... 

Skulle direkte ned til lægen igen for at få udleveret min vandrejournal... det blev så ikke nødvendigt. Og lægen kunne så også se at mit HcG tal kun var på 16 .

Nu er jeg total i chok, og havde lige glædet mig til evt. at fortælle mine forældre det i påsken. Er så nede..

Jeg har overhovedet ikke blødt endnu. Så nu kan jeg så gå og bekymre mig om jeg selv afstøder det, eller skal have udskrabning osv... Æv. Skal til ny blodprøve mandag. 

Øv, trøsteknus.

Anmeld

9. april 2014

FruStolpe

Har ingen erfaring, men vil ikke gå uden et

Anmeld

9. april 2014

Sunsmile

tullepigen84 skriver:

Hej alle

Damn! Det er jeg virkelig ked af at høre.
Jeg mener da at man kan få et eller andet som sætter afstødningen igang.
Men jeg har ingen erfaring så er ikke sikker.

Men en kæmpe

Anmeld

9. april 2014

thedreamer

Det samme skete for mig. Du er velkommen til at smide en privatbesked. 

Anmeld

9. april 2014

thedreamer

Det samme skete for mig. Du er velkommen til at smide en privatbesked. 

Anmeld

9. april 2014

Frk.S

Ingen erfaring, men stort knus herfra.

Anmeld

9. april 2014

Carina:-)

Æv 

Du kan godt vente og lade kroppen klare det selv,det er det sundeste -men det er ikke altid man har lyst og overskud til at lade naturen klare det for det kan tage lidt tid 

Anmeld

10. april 2014

tullepigen84

Tak for jeres svar.. 

Har stadig svært ved at forstå det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.