gode ting til far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. april 2014

Anitta Kristiansen

Nu venter jeg nr 2 men med ny mand, dog har han kendt min dreng fra han var et halvt år gammel, men vi har kun været sammen i weekenden indtil for et års tid siden. Nu vil han gerne blive klar til at være far til et spædbarn og klar til fødsel. Så kender i gode hjemmesider eller film osv som er gode til kommende fædre. det tror jeg han vil blive meget glad.
Så kom frisk med gode fif til kommende far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anitta Kristiansen skriver:

Nu venter jeg nr 2 men med ny mand, dog har han kendt min dreng fra han var et halvt år gammel, men vi har kun været sammen i weekenden indtil for et års tid siden. Nu vil han gerne blive klar til at være far til et spædbarn og klar til fødsel. Så kender i gode hjemmesider eller film osv som er gode til kommende fædre. det tror jeg han vil blive meget glad.

Der er nogle bøger som skulle være ret gode. - Kan ikke helt huske hvad de hedder, men det er til at finde på google.

Så vidt jeg ved er der desværre ikke ret meget på nettet der er møntet på kommende fædre, det er mest til mødre. Min kæreste har godt nok savnet noget information og sådan på nettet, da det ikke lige er i budgettet at gå ud og købe bøger til 200 kr. 

Anmeld

9. april 2014

Troldemommi

Da jeg var gravid første gang købte jeg en bog til min mand der hedder far alene hjemme, den handler om en far på barsel og min mand har læst den flere gange siden.

Den er meget sådan nede på jorden skrevet og fyldt med humor

kan anbefales 

Monica 

Anmeld

9. april 2014

L&V

Det er ikke en vi selv har brugt men har hørt flere har syntes den var super go..
http://www.plusbog.dk/far-paa-faerde-lars-daneskov -9788740007855/?gclid=CITW2fip070CFZQZtAodgjgAcQ

Anmeld

9. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min kæreste havde meget ud af at deltage i fødselsforberedelse og Ammeforberedelse han har virkelig kunne hjælpe mig når amningen skræntede og var fuldstændig med på teknikker osv fra første sek vores dreng blev lagt til, rigtig dejligt og han har følt sig som en "del" af  amningen på den måde Fødselsforberedelse handlede 50/50 om fødsel og tiden efter og begge dele har han fundet lærerigt og relevant for hans rolle som far.  

der er også den "berømte" bog "vidunderlige uger" som handler om udviklingen hos småbørn. Den vil jeg mene er relevant for både mor og far  

Anmeld

9. april 2014

Anitta Kristiansen

Mange tak for svar, nu har jeg desværre lige hørt at han hader at læse i bøger ( hvilket jeg nok godt vidste ) men er der ikke en god film eller nogle sider hvor der står lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.