Tremmesengen om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
8 synes godt om
9. april 2014

GitteHusum

Hejsa.

Jeg har en dejlig dreng på knap 10 mdr. Han er utrolig nem, altid glad og smilende. 

Mit problem er om natten, når han sover. Han sover faktisk fint, problemet er at han tumler rundt når han sover. Og sammetider får han sine ben/fødder ind imellem tremmerne  Dette vågner han naturligvis ved. 

Jeg er bange for, at han skal komme rigtig galt afsted. Vi har en sengerand, men da det er sådan en tynd sag. Stikker han bare benene under/over den.... 

Har I nogle forslag til, hvad jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Kay

køb en af de tykk... eller en til af de tynde som du så "køre" slalum imellem trammerne inden under den anden... hvis du forstår? 

Anmeld

9. april 2014

Troldemommi

GitteHusum skriver:

Hejsa.

Jeg har en dejlig dreng på knap 10 mdr. Han er utrolig nem, altid glad og smilende. 

Mit problem er om natten, når han sover. Han sover faktisk fint, problemet er at han tumler rundt når han sover. Og sammetider får han sine ben/fødder ind imellem tremmerne  Dette vågner han naturligvis ved. 

Jeg er bange for, at han skal komme rigtig galt afsted. Vi har en sengerand, men da det er sådan en tynd sag. Stikker han bare benene under/over den.... 

Måske en tyk sengerand kunne hjælpe 

Anmeld

9. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
GitteHusum skriver:

Hejsa.

Vi købte en alm madras - en af de tynde billige fra jysk. Snittede 4 sider ud og fik så en til at sy stof til dem. Sådan en sengerand, kan han i hvert fald ikke "bryde" ud af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2014

Enskønhed14

MKBP skriver:

Vi købte en alm madras - en af de tynde billige fra jysk. Snittede 4 sider ud og fik så en til at sy stof til dem. Sådan en sengerand, kan han i hvert fald ikke "bryde" ud af

Det var faktisk super smart, det vil jeg huske  

Anmeld

9. april 2014

modesty

MKBP skriver:

Var det ikke dyrt at få syet betrækket? Kan det lynes af?

Anmeld

9. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
modesty skriver:

Var det ikke dyrt at få syet betrækket? Kan det lynes af?

Det var en venindes mor, så mener vi slap med en flaske vin  Nej, det kan ikke lynes af - men vi har været forskånet for at hun har kastet op på det eller tisset igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.