Vi har arvet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
5 svar
13 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er mundlam

vi har lige fået besked på at vi har arvet en masse penge og jeg fatter det simpelthen ikke, det er ikke fra en person der har stået os nær, personen døde for over et år siden, men det hele er først faldet på plads nu.

vi har aldrig haft flere penge end hvad vi skulle bruge, vi mangler intet, det her er så syrealistisk 

Glæder mig til at se dem stå på vores konto 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Valle81

Hjertelig tillykke og fedt

Sikke en dejlig overraskelse - er glad på jeres vegne

Og er død nysgerrig for at vide, hvor meget meget er

Anmeld

9. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg er mundlam

vi har lige fået besked på at vi har arvet en masse penge og jeg fatter det simpelthen ikke, det er ikke fra en person der har stået os nær, personen døde for over et år siden, men det hele er først faldet på plads nu.

vi har aldrig haft flere penge end hvad vi skulle bruge, vi mangler intet, det her er så syrealistisk 

Tillykke med det, det er da dejligt

Anmeld

9. april 2014

Carina:-)

Tillykke

Arvede selv for nogle år siden-og vi mangler heller ikke noget så blandt andet  rollingernes inst fik sig en overraskelse 

Anmeld

9. april 2014

thedreamer

Tillykke med det 

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg er mundlam

Det lyder bare dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.