Den blå planet eller zoo eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
9 svar
4 synes godt om
9. april 2014

isabellasmor

Vi overvejer at tage Isabella med ind til "den blå planet" en af dagene, vi har ikke været der før, ville det være noget for en 2 årig? 

Kom gerne med andre forslag til en hyggetur, i samme prisklasse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Pcokate

isabellasmor skriver:

Vi overvejer at tage Isabella med ind til "den blå planet" en af dagene, vi har ikke været der før, ville det være noget for en 2 årig? 

Tror zoo ville være mere spændene i længden. 

Sen blå planet er flot, ikke særlig stor eller varierende. Det er lidt a la at gå ind i dyrhandleren og se på fisk, bare større og flottere. Men igen så bliver det lidt hurtigt det samme for ungerne (fisk er fisk). Ihvertfald af vores erfaring

Anmeld

9. april 2014

Trekløver(:

isabellasmor skriver:

Vil bestemt mene det er noget for en pige på 2 år. der er så flot derinde

Anmeld

9. april 2014

isabellasmor

Pcokate skriver:

Tror zoo ville være mere spændene i længden. 

Sen blå planet er flot, ikke særlig stor eller varierende. Det er lidt a la at gå ind i dyrhandleren og se på fisk, bare større og flottere. Men igen så bliver det lidt hurtigt det samme for ungerne (fisk er fisk). Ihvertfald af vores erfaring

Jamen tænkte det nok. Nu er Bella faktisk ekstremt glad for akvarier og kan bruge op til en halv time på et par enkelte fisk, men det jo også bare ærgerligt hvis det så er det, og så kan man tage hjem igen ... 

Anmeld

9. april 2014

Pcokate

isabellasmor skriver:

Jamen tænkte det nok. Nu er Bella faktisk ekstremt glad for akvarier og kan bruge op til en halv time på et par enkelte fisk, men det jo også bare ærgerligt hvis det så er det, og så kan man tage hjem igen ... 

Vi har prøvet med vores egen (6 år og glad for fisk) og efter 2 timer med div. Akvarier og shows var han flad. Det er fedt man kan røre en krabbe og sådan men det er langtrukken. Vi bruger faktisk lige så meget tid hos en dyrehandler

Jeg har også prøvet med en børnehavegruppe og der gik lidt mindre tid inden de bare ville udenfor og lege. 

Men der er flot og jeg vil gerne derind igen, måske bare med manden alene Eller hvor knægten synes det er lidt mere spændene

Anmeld

9. april 2014

modesty

isabellasmor skriver:

Jeg har ikke været i den blå planet, men folk er generelt ikke super glade, hvilket også er hvorfor de bygger det hele om nu.

Zoo vil være helt fin til en 2-årig, men det er selvfølgelig udendørs, så det bliver nok lidt køligt.

Anmeld

9. april 2014

isabellasmor

modesty skriver:

Jeg har ikke været i den blå planet, men folk er generelt ikke super glade, hvilket også er hvorfor de bygger det hele om nu.

Zoo vil være helt fin til en 2-årig, men det er selvfølgelig udendørs, så det bliver nok lidt køligt.

Vi har været i zoo massere gange, derfor tænkte jeg om der måske var noget andet vi skulle prøve  Så er der selvfølgelig Bakken osv, men det er først til sommer det bliver spændende 

Anmeld

9. april 2014

modesty

isabellasmor skriver:

Vi har været i zoo massere gange, derfor tænkte jeg om der måske var noget andet vi skulle prøve  Så er der selvfølgelig Bakken osv, men det er først til sommer det bliver spændende 

Tivoli har en superfed Rasmus Klump legeplads, men jeg aner faktisk ikke om forlystelserne er åbne endnu?

Anmeld

9. april 2014

isabellasmor

modesty skriver:

Tivoli har en superfed Rasmus Klump legeplads, men jeg aner faktisk ikke om forlystelserne er åbne endnu?

Det tror jeg ikke de er endnu.... 

Anmeld

9. april 2014

Pinkrose

modesty skriver:

Tivoli åbner i morgen sådan rigtigt hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.