Hvad er de knopper for nogle ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
9 svar
7 synes godt om
9. april 2014

Tystys14

Ved ikke om det høre til her. 

Min datter på tre uger har fået et grimt udslæt i ansigtet især omkring mund, næse og hage men også lidt i panden og næseryggen. 

Vi tid hos lægen 13:30 men ville lige høre her om der er nogle der ved hvad det kunne være og skyldes ? 

Først troede jeg det var varmeknopper grundet sut, men nu ved jeg det ikke er pga det har spredt sig så meget og hurtigt. 

(Billedet er lidt ringe beklager, men håber i kan se det alligevel)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

tarkoflen

Har l været sammen med nogen, der har skoldkopper? Og er det kun i ansigtet?

Thea har lige haft hånd mund og fodsyge, og der fik hun også knopper i ansigt, på fødder og hænder og arme, det var klart hendes arme og hænder der blev mest voldsomt ramt.

God bedring med hende.

Anmeld

9. april 2014

L&V

NV skriver:

Ved ikke om det høre til her. 

Min datter på tre uger har fået et grimt udslæt i ansigtet især omkring mund, næse og hage men også lidt i panden og næseryggen. 

Vi tid hos lægen 13:30 men ville lige høre her om der er nogle der ved hvad det kunne være og skyldes ? 

Først troede jeg det var varmeknopper grundet sut, men nu ved jeg det ikke er pga det har spredt sig så meget og hurtigt. 

(Billedet er lidt ringe beklager, men håber i kan se det alligevel)

Hormon knopper de er harmløse og ses ofte i den alder

Anmeld

9. april 2014

Tystys14

tarkoflen skriver:

Har l været sammen med nogen, der har skoldkopper? Og er det kun i ansigtet?

Thea har lige haft hånd mund og fodsyge, og der fik hun også knopper i ansigt, på fødder og hænder og arme, det var klart hendes arme og hænder der blev mest voldsomt ramt.

God bedring med hende.

Hun har det kun i ansigter ? Vores store pige har haft hånd, mund og fodsygdom og synes ikke det ligner det samme Sophia har nu?

Anmeld

9. april 2014

Tystys14

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hormon knopper de er harmløse og ses ofte i den alder

Sikker ? Kun i ansigtet ?

Anmeld

9. april 2014

Valle81

Jeg siger også hormonknopper måske blandet med lidt varmeknopper fra brug af sut
De er helt normale og ganske ufarlige - kan ligne små bumser og være sådan lidt pudsfyldige.

De kan komme et sted, men også flere

Anmeld

9. april 2014

L&V

NV skriver:

Sikker ? Kun i ansigtet ?

Ret sikker ja.. De kommer oftest kun i ansigtet

Anmeld

9. april 2014

tarkoflen

NV skriver:

Hun har det kun i ansigter ? Vores store pige har haft hånd, mund og fodsygdom og synes ikke det ligner det samme Sophia har nu?

Så tror jeg, at jeg stemmer i med hormonknopper det kan også passe meget godt med hendes alder =)

Anmeld

10. april 2014

L&V

Hva sagde lægen?

Anmeld

11. april 2014

Tystys14

I havde ret det var hormonknopper  Vores store pige fik dem ikke, så fik lidt er chok da vores den mindste, pludselig er helt spækket med kopper i hele hovedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.