Gode råd ang. valg af sut..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. august 2009

karinaliva

Hey..
Er der nogen, som har nogle gode erfaringer med valg af sutter?
Jeg har en dreng, som bare ikke vil bruge sut.. Har prøvet alle mulige forskellige, og der er bare ingen som er gode nok. Han sutter lidt på dem, og spytter dem ud igen lyn hurtigt, han gider bare ikke ha' dem!!

Hilsen
K.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Pia

Nogle børn vil jo bare ike bruge sut..
Her hjemme måtte jeg også prøve mange forskellige denne gang, før jeg fandt den der passede til louise.
Hun bruge sutter fra mam, de fungere her..

Har ikke nogle gode forslag, men har hørt at nartursutter skulle være gode til børn der ikke så gerne vil bruge sutter..
http://www.natursutten.dk/group.asp?group=1
personligt bryder jeg mig ikke om dem.. Syntes de er ganske forfærdelige og se på..
Syntes ikke de er et kønne.. Men fungere de for vore små poder, så er det jo det vigtigste..

Pia.

Anmeld

8. august 2009

smokie

Hej med dig...

Jeg har samme problem  med min søn har<prøvet alle også natursutten men han vil ikke have den/dem han brugerden til at bide i og han er 8 mrd nu og har kæmpet fra starten men lever stadig i håbet 

Nadia/Smokie

Anmeld

9. august 2009

sarahb

min søn vil ikk have andre end avent sutten fra 0-3 mdr og han er 9mdr.. har købt dem lidt større men de ryger ud igen,.

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Vi har heldigvis aldrig haft det problem. Vi bruger de gangske alm runde som vi bestiller via navnesutten.

Men måske han bare ikke skal have en sut, hvad med en sutteklud?

Vil jo være dumt at kæmpe en kamp for at få ham til at acceptere den for derefter når han har vænnet sig til den så skal bruge en kamp på at han ikke må bruge den

Anmeld

9. august 2009

Honningblomst

Min den store søn ville heller ikke bruge sut og ja, det skulle han jo...vi øvede med ham i en uge og til sidst var han glad for den. Jeg valgte at øve med de billige og helt almindelig runde.
Tilgengæld var han over 5 år før han stoppede med sutten, så han fik da indhentet det forsømte-griner
Knus Eva

Anmeld

9. august 2009

lonemus

Vi har altid brugt Avent, det har helt klart været de bedste

Anmeld

9. august 2009

karinaliva

1000 tak for alle de gode råd, vil helt sikkert tage dem til mig :0)
Super med denne hjemmeside, er første gang jeg prøver at lave et indslag i debatten :0)
Hilsen
K.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.