mor:) skriver:
Er det en aftale dig og far har lavet? Eller en statsforvaltningen har lavet for jer?
Jeg synes ikke han skal, hvis han ikke har lyst. Jeg tænker også om det bliver underligt for ham at tale med far men stadig ikke se ham?
Mht. om samtalen vækker ubehagelige minder...det ved jeg ikke noget om for jeg ved jo ikke noget om hvordan fars og sønd forhold har været.
Men børn er generelt meget loyale overfor deres forældre. Kan han stadig have svært ved at forstå hvorfor far er væk? Og hvorfor ringer far pludselig osv.? Det er kun gætterier, da jeg jo ikke kender din søn.
Men husk at få sat ord på drengens følelser.
Det er en aftale der er lavet med børn og unge i kommunen (som også skal fastsætte samvær)
De har prøvet over Skype netop for at han kunne se at det altså var far han snakkede med.
Jeg ville også ønske at jeg vidste hvorfor.
Jeg vil ikke sige for meget, men vi har været på krisecenter da vi flygtede, så han blev jo pludselig rykket væk.
han havde en periode på krisecentret hvor han skreg på samme måde., så for mig vækker det dårlige minder. ..
de forsvandt da der kommer ro på og vi fik lejlighed.
Jeg fokuserer allerede meget på hans følelser. Det er nemlig utroligt vigtigt.
Jeg har skrevet en mail til sagsbehandleren fra børn og unge. De har jo selvfølgelig ikke telefontid om onsdagen.
Anmeld