hvordan ville i reagere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
8 svar
27 synes godt om
8. april 2014

E.J.mor.

vi har siden jeg blev gravid snakket om navne og først her for et par uger siden fundet et navn, og vi har en klar aftale om ingen ska vide det før lillebror kom.

nu har manden kommet til at fortælle det til svigerforældre og han har sagt det til min far...jeg er blevet meget vred,da vi havde en aftale...jeg er så sur så jeg ikke tror jeg vil ha det navn nu... kan ikke nå at finde et nyt har under tre uger til termin

ville i beholde navnet nu er jeh sippet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja du er sippet selvfølgelig er det irriterende når i havde aftalt at vente, men altså. De får det jo af vide alligevel lige om lidt. Og må da gå udfra at navnet er det helt rigtige for jer, så synes absolut ikke i skal finde et andet på dét grundlag! Kæresten har vel også lidt at sige 

Men jeg har så heller aldrig forstået hemmelighedskræmmeriet omkring navne 

Anmeld

8. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
E.J.mor. skriver:

vi har siden jeg blev gravid snakket om navne og først her for et par uger siden fundet et navn, og vi har en klar aftale om ingen ska vide det før lillebror kom.

nu har manden kommet til at fortælle det til svigerforældre og han har sagt det til min far...jeg er blevet meget vred,da vi havde en aftale...jeg er så sur så jeg ikke tror jeg vil ha det navn nu... kan ikke nå at finde et nyt har under tre uger til termin

Selvfølgelig skal I beholde navnet, hvis det er det navn I kan li'  Synes du er sippet  Men jeg forstår heller ikke alt det hemmelighedskræmmeri nogen har med deres barns navn...

//Mette

Anmeld

8. april 2014

fo82

Altså jeg sidder lidt og tænker: ja han boblede over og brød aftalen (nok i iver) - og derefter tænker jeg: og?

ja jeg ville nok lige være lidt ærgerlig og fortælle min mand at han var en klovn..

men så ville jeg heller ikke gøre mere ud af det - navnet betyder vel ikke mindre for jer af den grund? 

Jeg ved ikke hvor følsom du normalt er som person - men det lyder lidt prinsessesurt - måske styret af hormoner? 

Du skal ikke tage det som en stempling, jeg er bare ikke typen der lader ting jeg ikke kan ændre gå mig på...

"skaden" er sket - tag den derfra og glæd jer til lillebror kommer - og giv ham endelig det navn i er blevet glade for :-)

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

godt i smiler og rækker tunge når i siger jeg er sippet.....

hormoner på max højtryk her....rigtig ude med rive kælling er jeg  gg 

Anmeld

8. april 2014

E.J.mor.

jeg må lige se om jeg ka falde ned igen.

Anmeld

8. april 2014

fo82

Du får lige lidt smileys til at milde hormonprinsessen 

Cheer up! Bebs bliver jo dejlig alligevel 

Og nu synes jeg at du skal gå ind og give din klovn et stort kys og fortælle ham at du elsker ham selv om at han har dummet sig (her kan du tilføje at chokolade mildner meget på en hormonprinsesse &nbsp

Anmeld

8. april 2014

EnGodMor

Enig i at det er tarveligt at han har sagt det jeg ville selv blive lidt skuffet, men alligevel ville jeg os vende den om, og sige til mig selv, at han jo bare har gjort det fordi han er glad for at i snart bliver forældre

I tilfælde af at i vil have nyt navn, så selvom du kun har tre uger til termin, så er der da masser af tid efter fødslen til at finde et andet navn. 

Der er ikke nogen lov om at barnet skal have et navn lige med det samme det bliver født. 

Så der ville være godt med tid efter

Anmeld

8. april 2014

ano14316

E.J.mor. skriver:

Hehe... Var der nogen der sagde at man godt kan være lidt hormonel når man er gravid...

Tag det roligt.. forstår godt du bliver irriteret, men han er da bare begejstret for navnet... Prøv at lade vær med at tænke på det til Lille manden ligger på maven af dig og ham i hans smukke øjne og mærk om det er det rigtige navn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.