Vi er så glade - nu er vi igang! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
0 svar
6 synes godt om
8. april 2014

Kristina -

Hej med jer.

Jeg har tidligere skrevet herinde omkring mine dumme menstruationer som aldrig kom.
Jeg tabte mig 7 kilo, fordi jeg bare gerne ville tabe mig og så kom menstruationerne. Dog med cyklusser oftest på over 40 dage! Min læge sagde det var helt normalt og at vi ikke havde prøvet så længe.. Han syntes bare vi skulle fortsætte derhjemme med at prøve (Vi havde nu prøvet i et år!).

Jeg beslutter mig for at skifte læge. Så snart jeg har skiftet, får jeg en tid og hun henviser mig med det samme til fertilitetsklinik i Dronninglund. JUHU! Hun siger samtidig at hun tror jeg har PCO, så jeg går i gang med den store kostændring og har nu i alt tabt mig 14 kg og har et bmi på under 24  Vi får brev fra fertilitetsklinikken og skal vente to måneder på at komme til undersøgelse…… ZzzZZzz..

Undersøgelsen gik godt og jeg havde ikke en perlekæde af æg, som pco-piger har (måske jeg har spist mig fra det, det vil de nye blodprøver snart vise) og vi skulle bestille tid til sygeplejerskesamtale, hvor jeg skulle lære at stikke mig osv. for at kunne blive insemineret.
Vi har så været til sygeplejerskesamtale i dag og da min menstruation startede sådan rigtigt i søndags, fik vi lov at komme i behandling allerede denne cyklus  Jeg har stukket mig for første gang i dag med Puregon og jeg skal scannes den 16. for at tjekke hvordan æggene ser ud. Vi er ved godt mod og er sikre på at det lykkes i første hug!!!! Vi er så glade og kan slet ikke få armene ned!

Sender lige en masse håb til dem som også prøver lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.