Ked af det hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre jeg er så ked af det at jeg har midstede lysten til at spise. I dag har min mand fødselsdag og nu har jeg gjordt ham sur så han er gået i seng og jeg kan godt forstå ham, for hvorfor skal han være sammen med en så sur kælling som mig. Jeg kan ikke finde ud af at tag kritik til mig uden at jeg skal blive sur og ked af det. Så nu sidder jeg bare her og tuder som altid og jeg kan ikke få fat i min SP før imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

SandraXOXO

Hvis livet er svært for dig lige for tiden, har du altså lov til at reagere. Er der noget du har lyst til at snakke om?
At din mand er sur og går i seng er hans valg. Voksne mennesker snakker om problemerne så han er jo nok ikke perfekt selv.
Op med hovedet. :-)

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvis livet er svært for dig lige for tiden, har du altså lov til at reagere. Er der noget du har lyst til at snakke om?
At din mand er sur og går i seng er hans valg. Voksne mennesker snakker om problemerne så han er jo nok ikke perfekt selv.
Op med hovedet. :-)

Han vil rigtig gerne snakke om det men det kan jeg ikke finde ud af uden at blive sur og ked af det. 

Jeg har ikke noget at snakke med ikke nogle veninder eller noget 

Anmeld

8. april 2014

Bshizzle

Først vil jeg gi en krammer 

Det er for det første flot af dig at indrømme du ikke dur til at tá imod kritik. 

Så har du noget at arbejde med 

Syntes du skulle tá en dyb indånding og tá 5 min frisk luft.. 

Og så gå ind til din Mand og give ham en krammer 

Hvis han gerne vil diskutere, så hold hovedet højt og tá imod kritik og tænk over hvad du/i kunne høre anderledes. 

Men ikke stil dig negativ.. 

Selvfølgelig skal i ha en hyggelig dag/aften sammen.. 

Tillykke til din kære mand 

Smil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.