Hej folkens...
Jeg skrev for noget tid siden herinde at min x kæreste havde meldt mig til kommunen med den påstand at jeg ikke var særlig meget sammen med Mike.
Jeg greb straks knoglen og ringede til kommunen og forklarede dem sagen om at hun er psykisk ustabil og jordede mig totalt i de 2 år vi boede sammen, så jeg har måtte gå til psykolog for at komme ovenpå igen.
(Og nej det er ikke for at være modbydelig men hendes psykolog udtalte til mig på et tidspunkt "At M lider af personligheds forstyrring med træk til psykopati)
Kommunedamen kunne godt følge mig. og der blev ikke gjort noget videre ud af anmeldelsen efter at jeg havde forklaret hende hvordan pasningsordning osv. har fungeret de sidste 5 år.
Men nu her, 10 dage efter gik det galt, jeg er brudt fuldstændig sammen, kan ikke overskue at tage i skole, kan ikke overskue mit hjem, har mest af alt bare lyst til at bure mig inde i min lejlighed og først komme ud til jul.
Jeg har ikke snakket med M i over 2 år, jeg har været igennem psykologbehandling for at komme videre i mit liv, og alligevel, rammer hun mig der hvor det gør mest ondt. På min dreng! Jamen hvad blir det næste, går konstant rundt og frygter at hun vil jorde mig og kører mig helt ned.
Det du skriver er jo lige det hun ønskede at opnå, at knække dig med sådan en lille ting og det har jo naget dig kan vi læse, selv efter du har fået at vide kommunen ikke vil gøre mere ved sagen.
Du skal slet ikke kontakte hende overhovedet, fordi hun er ude af dit liv, hvilket du også skriver.
Hun kan ikke gøre dig noget, selv hvis hun prøvede at ramme dig der, hvor det gør mest ondt. Hun fik intet ud af det. Det værste du kunne gøre var jo at ringe og svine hende til eller noget, fordi så opnår hun en reaktion på sin latterlige opførsel, hvilket du nok ikke ønsker 
Du vandt endnu en kamp over hende 
Så du kan sætte endnu streg i bogen over Wins!!
Så åben du bare hoveddøren og kom udenfor og nyd din frihed og det friske pust fra forandringens vind der blæser nu
og varsler om en bedre fremtid uden hende!
Heads up du! Kæmp for saten! Lad ikke sådan en "h"eks knække dig!
https://www.youtube.com/watch?v=QEjgPh4SEmU