Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Hej piger fik lige lyst til at vise nogle fantastiske billeder frem som min kæreste har taget og redigeret af mig og vores børn
Hej piger fik lige lyst til at vise nogle fantastiske billeder frem som min kæreste har taget og redigeret af mig og vores børn
Rigtig flotte billeder Dygtig mand du har!
Sikke nogle flotte brune øjne, du også har.
Chewy skriver: Rigtig flotte billeder Dygtig mand du har! Sikke nogle flotte brune øjne, du også har.
Chraz skriver: mange tusind tak Ja han er bare super dygtig. han har lige øje for sådan noget
mange tusind tak Ja han er bare super dygtig. han har lige øje for sådan noget
Ja, de er taget med kærlighed, kan man se.
Utroligt ingen af dine børn har fået mors brune øjne. De ser blå ud på dem begge...
Chewy skriver: Ja, de er taget med kærlighed, kan man se. Utroligt ingen af dine børn har fået mors brune øjne. De ser blå ud på dem begge...
Aisha skriver: Super gode billeder!
Super gode billeder!
Chraz skriver: min mellemste datter (hende på gyngen) har mine brune øjne. Mens den yngste har blå og den ældste har grønne øjne
min mellemste datter (hende på gyngen) har mine brune øjne. Mens den yngste har blå og den ældste har grønne øjne
Nååå, jeg tænkte lige at hende på gyngen og hende lige over var samme pige
Chewy skriver: Nååå, jeg tænkte lige at hende på gyngen og hende lige over var samme pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128