Leg med baby - 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2014

Annemette07

Godaften alle sammen!

Jeg mangler lidt friske inputs til hvad jeg kan lave med min søn på 6 måneder. Vi laver sanglege, læser bøger, leger med bamser, lytter til bamsen og bogen som kan snakke og sikkert mere jeg ikk lige kan komme på nu :-) + tumler en smule

Hvad kunne jeres børn lide at lave? Skal lige siges at han er en meget stille og rolig dreng som ikke er den store vildbasse(altså han virker ikke til at være et af de børn med krudt i røven ;-) )

Kom evt gerne med forslag til nyt legetøj hvis der er noget der hitter hos jeres børn da det er meget de samme få stykker som bruges her(hvilket selvfølgelig også er ok), :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Goggelogge

Annemette07 skriver:

Godaften alle sammen!

Jeg mangler lidt friske inputs til hvad jeg kan lave med min søn på 6 måneder. Vi laver sanglege, læser bøger, leger med bamser, lytter til bamsen og bogen som kan snakke og sikkert mere jeg ikk lige kan komme på nu :-) + tumler en smule

Hvad kunne jeres børn lide at lave? Skal lige siges at han er en meget stille og rolig dreng som ikke er den store vildbasse(altså han virker ikke til at være et af de børn med krudt i røven ;-) )

Kom evt gerne med forslag til nyt legetøj hvis der er noget der hitter hos jeres børn da det er meget de samme få stykker som bruges her(hvilket selvfølgelig også er ok), :-)

Følger lige med

Anmeld

7. april 2014

AnthonsMor

Annemette07 skriver:

Godaften alle sammen!

Min søn har sådan en bold fra Bellino, der kan spille musik, den har hittet siden han var ret lille..

Og da han var i den alder, og stadig nu hvor han er 1 år, elsker han at lege SELV.. Altså selv sidde og nusse med sine legesager, og det er først for nylig at han har villet læse bøger sammen med mig.. Ellers blev han stiktosset og ville absolut ikke læse bog! Kun selv!

Ellers er der en masse motoriklege du kan tage fat i, ikke noget jeg selv har gjort, men kom lige til at tænke på det

Anmeld

7. april 2014

Ka+Ma=Be

Lege der udvikler sanserne balancen, følesansen, muskel/led sans etc. (Vende på hovedet, svingtur, trille rundt,  stå, gå, fingrene i sand/ler/mad/vand, undersøg forskellige teksturer,  massage, kompression, gynge, rutsche, boldbad mm.)

Nogle ergoterapeuter har udviklet app'en "baby gym" med forslag til leg med baby. Den kan bestemt anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.