pc nørd! - hjælp søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2014

bobbles

hej har et virkelig stort problem. købte ny bærbar i elgiganten tilbage i februar i år, og nu er den begyndt kun at ville åbne internet explorer, den vil ikke længere åbne i google chrome, nogen gange vil den slet ikke åbne mine word dokumenter, i dag kæmpede jeg med at åbne de dokumenter jeg havde skrevet, og den kommer op med en boks hvor der står fejl ( går på handelsskolen, så er ret afhængig af den), og så når jeg går ind på fronter.com der hvor vores lektier bliver lagt ind så vil den heller ikke åbne mine lektier op
er ved at blive virkelig ireterret på min computer, nogen der ved hvad der kunne være galt med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Mimic

bobbles skriver:

hej har et virkelig stort problem. købte ny bærbar i elgiganten tilbage i februar i år, og nu er den begyndt kun at ville åbne internet explorer, den vil ikke længere åbne i google chrome, nogen gange vil den slet ikke åbne mine word dokumenter, i dag kæmpede jeg med at åbne de dokumenter jeg havde skrevet, og den kommer op med en boks hvor der står fejl ( går på handelsskolen, så er ret afhængig af den), og så når jeg går ind på fronter.com der hvor vores lektier bliver lagt ind så vil den heller ikke åbne mine lektier op
er ved at blive virkelig ireterret på min computer, nogen der ved hvad der kunne være galt med den?

Har du et ordentligt antivirus program og husker du at scanne din computer??

Anmeld

7. april 2014

twinny

bobbles skriver:

Hvilke virusprogram har du? Og har du c cleaner? Har du problemer med at åbne fronter os? 

Anmeld

7. april 2014

ano14316

Åben joblisten..

Hvor mange processor køre der efter den lige er startet op?

Anmeld

7. april 2014

bobbles

ano14316 skriver:

Åben joblisten..

Hvor mange processor køre der efter den lige er startet op?

er ikke så god til det med computere hvor finder man det med job listen?

Anmeld

7. april 2014

ano14316

Højreklik på proceslinjen (den linje der er neders o bunden hvor du kan se de åbne programmer) og vælg åben jobliste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.