Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Sidste cyklus var: 41 dage - så kom mens. Er nu igang med dag nr. 40 og ingen mens (og sikkert ingen baby - for vi har ikke sex nok - for har opgivet, da jeg ikke ved hvornår min ægløsning er - og jeg orker ikke at have sex 40 dage i træt)
Sidste cyklus var: 41 dage - så kom mens. Er nu igang med dag nr. 40 og ingen mens (og sikkert ingen baby - for vi har ikke sex nok - for har opgivet, da jeg ikke ved hvornår min ægløsning er - og jeg orker ikke at have sex 40 dage i træt)
Sunsmile skriver: Kan godt forstå dig. Håber sådan at det snart lykkedes, og så sys jeg det var hårdt at vente 30 dage hver gang.
Kan godt forstå dig. Håber sådan at det snart lykkedes, og så sys jeg det var hårdt at vente 30 dage hver gang.
Har du prøvet æl test?
Lrm skriver: Har du prøvet æl test?
Øv øv!! Det er da også mærkeligt! Men held og lykke med pb.
Lrm skriver: Øv øv!! Det er da også mærkeligt! Men held og lykke med pb.
Okay.. Jeg krydser fingre for det lykkes jer snart... Kram her fra!!
Anonym skriver: Talte med lægen om det - hun har ikke så stor tiltro til den type test, men må tage en dag af gangen (orker bare ikke sex 40 dage i træk for at ramme dagen) Tak
Talte med lægen om det - hun har ikke så stor tiltro til den type test, men må tage en dag af gangen (orker bare ikke sex 40 dage i træk for at ramme dagen) Tak
Det behøver du heldigvis heller ikke da sæd kan leve idag i op til 5 dage så 2-3 dag bør gøre du er fuldt dækket ind.
Har du overvejet gele Royal for en kortere cyklus?
Andre metoder til at holde øje er morgentemperaturmåling, sekretobservation og livmoderhalsobservation
http://www.gravidsymptomer.dk/livmoderhals-aendringer/
http://www.morsbaby.net/rugegahvakdsg.html
For at det snart lykkes
Anonym skriver: Det er nemlig så hårdt.. Og har ingen ide om hvornår æl er der
Det er nemlig så hårdt.. Og har ingen ide om hvornår æl er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128