Hader tiden imellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
9 svar
1 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

Sidste cyklus var: 41 dage - så kom mens. Er nu igang med dag nr. 40 og ingen mens (og sikkert ingen baby - for vi har ikke sex nok - for har opgivet, da jeg ikke ved hvornår min ægløsning er - og jeg orker ikke at have sex 40 dage i træt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Sidste cyklus var: 41 dage - så kom mens. Er nu igang med dag nr. 40 og ingen mens (og sikkert ingen baby - for vi har ikke sex nok - for har opgivet, da jeg ikke ved hvornår min ægløsning er - og jeg orker ikke at have sex 40 dage i træt)

Kan godt forstå dig. Håber sådan at det snart lykkedes, og så sys jeg det var hårdt at vente 30 dage hver gang.

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Kan godt forstå dig. Håber sådan at det snart lykkedes, og så sys jeg det var hårdt at vente 30 dage hver gang.

Det er nemlig så hårdt.. Og har ingen ide om hvornår æl er der

Anmeld

7. april 2014

Lrm

Har du prøvet æl test?

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Har du prøvet æl test?

Har brugt dem i 7 mdr. og har aldrig testet positivt Har været hos lægen og blevet tjekket på Herlev - alt er som det skal være.

Anmeld

7. april 2014

Lrm

Øv øv!! Det er da også mærkeligt! Men held og lykke med pb.

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Øv øv!! Det er da også mærkeligt! Men held og lykke med pb.

Talte med lægen om det - hun har ikke så stor tiltro til den type test, men må tage en dag af gangen (orker bare ikke sex 40 dage i træk for at ramme dagen)

Tak

Anmeld

7. april 2014

Lrm

Okay.. Jeg krydser fingre for det lykkes jer snart... Kram her fra!!

Anmeld

8. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Talte med lægen om det - hun har ikke så stor tiltro til den type test, men må tage en dag af gangen (orker bare ikke sex 40 dage i træk for at ramme dagen)

Tak

Det behøver du heldigvis heller ikke da sæd kan leve idag i op til 5 dage så 2-3 dag bør gøre du er fuldt dækket ind. 

Har du overvejet gele Royal for en kortere cyklus?

Andre metoder til at holde øje er morgentemperaturmåling, sekretobservation og livmoderhalsobservation

http://www.gravidsymptomer.dk/livmoderhals-aendringer/ 

http://www.morsbaby.net/rugegahvakdsg.html 

For at det snart lykkes

Anmeld

8. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Det er nemlig så hårdt.. Og har ingen ide om hvornår æl er der

Ja det ville helt sikkert gøre det lettere hvis du vidste ca hvornår ægløsning var. Men som pcokate skriver, så skulle det være helt fint at gøre det med 2-3 dages mellemrum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.