Ja... jeg har været single i en hel livsalder snart, har et dejligt barn, og begyndte start feb at skrive med en sød fyr, og vi fik da også stablet en date på benene.. som efterfølgende er blevet til flere..
da vi har set hinanden i 3 ugers tid - 1mdr ca. spørg jeg om han egentlig ser flere, fordi jeg jo nyder hans selskab.. han svarer at han har set et par, men intet seriøst, og regnede med jeg gjorde det samme, hvor jeg gjorde klart at det ikke er mig og jeg kun ser 1 af gangen.. mig hoved siger vi skal stoppe der... men det kan jeg bare ikke.. han er den første i flere år der har slået benene væk under mig... nu er vi også blevet intime, og han har på intet tidspunkt presset på på det punkt.. det er skønt og helt perfekt at putte og nusse med ham.. MEN... min mave er bange for at blive såret... for fandt ud af han først var blevet officielt single inden jul, og han sagde han havde brug for at finde sig selv da jeg spurgte om han så flere...
mit hoved er ved at eksploderer.. for at jeg ikke ved om han ser flere eller VIL se flere og hvad den der "jeg ska finde mig selv tid" betyder.. Kan jeg godt spørge ham om dette næste gang??? vil ikke presse på, og siger ikke vi skal være kærester lige nu og her.. men jeg bliver sindsyg og har brug for at få hans bekræftelse hele tiden når jeg er så usikker på hvad det her egentlig er... 
har brug for lidt råd
Anmeld