Beslutninger beslutninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

659 visninger
9 svar
6 synes godt om
7. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Står i den situation at jeg er blevet tilbudt at være eksamensvagt ved eksamerne op mod sommerferien...

MEN jeg er i det der hedder Særlig uddannelsesydelse og overgår d. 23 juni til midlertidig arbejdsmarkedsydelse...

Der er derfor lige nu en på kommunen igang med at prøve at finde et løntilskudsjob til mig med start snarest muligt...

Så nu sidder jeg lidt og ved ikke helt om jeg skal sige ja tak til vagter og så risikere at skulle sige nej tak når de er planlagt...

eller om jeg skal sige nej tak og så bare vente på kommunen finder et sted til mig...

Jeg får lidt ekstra penge ud af at lave det ca. 20 kr. mere i timen end bare at være hjemme, og det er også rart at vide at man er til nytte og de er glade for at gense mig når jeg er der...

Så hvad ville du vælge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Wampires

Havde lidt håbet der var nogen der også ville skrive lidt om hvorfor de stemte som de gjorde

Er stadig i tvivl om hvad jeg skal vælge af flere årsager...

kunne være rart med øjne udefra der kan hjælpe med valget..

Anmeld

7. april 2014

TNBC

Wampires skriver:

Står i den situation at jeg er blevet tilbudt at være eksamensvagt ved eksamerne op mod sommerferien...

MEN jeg er i det der hedder Særlig uddannelsesydelse og overgår d. 23 juni til midlertidig arbejdsmarkedsydelse...

Der er derfor lige nu en på kommunen igang med at prøve at finde et løntilskudsjob til mig med start snarest muligt...

Så nu sidder jeg lidt og ved ikke helt om jeg skal sige ja tak til vagter og så risikere at skulle sige nej tak når de er planlagt...

eller om jeg skal sige nej tak og så bare vente på kommunen finder et sted til mig...

Jeg får lidt ekstra penge ud af at lave det ca. 20 kr. mere i timen end bare at være hjemme, og det er også rart at vide at man er til nytte og de er glade for at gense mig når jeg er der...

Så hvad ville du vælge???

Jeg ville sige ja, af den grund at de siger de leder, men du ved ikke hvornår du vil få noget. der kan gå en uge, men der kan også gå måneder.
Jeg fandt selv noget, da jeg var ledig, for kommunen var sku ikke videre intresseret I at hjælpe mig, men sendte mig bare hjem med sedler, og så kunne jeg selv finde noget.

Så sig ja, det er bedre end at sidde derhjemme og ikke lave noget.

Anmeld

7. april 2014

-Sigrid-

Ja, det syntes jeg, og så påpege det senere hvis noget nyt skulle dukke op 

Anmeld

8. april 2014

Wampires

Yurie skriver:

Jeg ville sige ja, af den grund at de siger de leder, men du ved ikke hvornår du vil få noget. der kan gå en uge, men der kan også gå måneder.
Jeg fandt selv noget, da jeg var ledig, for kommunen var sku ikke videre intresseret I at hjælpe mig, men sendte mig bare hjem med sedler, og så kunne jeg selv finde noget.

Så sig ja, det er bedre end at sidde derhjemme og ikke lave noget.

Her er der det med at jeg ikke selv kan finde noget og har en fantastisk sagsbehandler som kender mig som person og ikke bare et nummer i rækken...

Og jeg ved at jeg senest i juni SKAL igang med noget da jeg går over på den anden ydelse der kræver det for at få den...

Både og det med derhjemme

Jeg kan bedst lide bare at være hjemme det at passe mit hjem og familie er det bedste jeg ved

Anmeld

8. april 2014

Wampires

-Sigrid- skriver:

Ja, det syntes jeg, og så påpege det senere hvis noget nyt skulle dukke op 

Ja ikke?

det giver sådan lidt et positivt indtryk at jeg rent faktisk prøver at lave noget selv og at jeg viser at jeg kan lave noget...

Ligesom med at være frivillig det var også fordi jeg gerne ville vise at jeg kunne og så få sat noget på mit C.V. udover jobsøgningskurser...

Anmeld

8. april 2014

-Sigrid-

Wampires skriver:

Ja ikke?

det giver sådan lidt et positivt indtryk at jeg rent faktisk prøver at lave noget selv og at jeg viser at jeg kan lave noget...

Ligesom med at være frivillig det var også fordi jeg gerne ville vise at jeg kunne og så få sat noget på mit C.V. udover jobsøgningskurser...

Nemlig, og du har ingen garanti for at du får noget lige der
Har du sagt ja tak endnu?

Anmeld

8. april 2014

klmf

Jeg kan slet ikke forstå du overvejer at sige nej til det, så har svaret ja!

Anmeld

8. april 2014

Wampires

-Sigrid- skriver:

Nemlig, og du har ingen garanti for at du får noget lige der
Har du sagt ja tak endnu?

Jeps har lige sendt svarmailen afsted idag

Anmeld

8. april 2014

Wampires

lotchen skriver:

Jeg kan slet ikke forstå du overvejer at sige nej til det, så har svaret ja!

Fordi jeg er meget autoritærtro og en arbejdsgiver har for mig en autoritet og derfor har jeg det dårligt med at skuffe dem hvis jeg ender med at må sige nej tak når vagtplanerne skal laves...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.