Kan jeg teste i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
2 svar
1 synes godt om
7. april 2014

Chewy

Hej piger

Det er i morgen tirsdag 14 siden jeg fik ovitrelle og 12 siden IUI. Klinikken har sagt jeg først må teste på søndag, men synes godt nok, det er noget længere tid efter end hvad jeg læser på nettet. Synes jeg læser 10-12 dage alle steder på nettet inden Ovitrelle er ude af kroppen, og så burde det vel være okay i morgen? Så tror I jeg kan teste i morgen og stole på resultatet? 

Har mens murren og ømme bryster, så er vildt nysgerrig på om den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Lauer

Hej piger

Det er i morgen tirsdag 14 siden jeg fik ovitrelle og 12 siden IUI. Klinikken har sagt jeg først må teste på søndag, men synes godt nok, det er noget længere tid efter end hvad jeg læser på nettet. Synes jeg læser 10-12 dage alle steder på nettet inden Ovitrelle er ude af kroppen, og så burde det vel være okay i morgen? Så tror I jeg kan teste i morgen og stole på resultatet? 

Har mens murren og ømme bryster, så er vildt nysgerrig på om den er der!

Jeg testede positiv efter 11 dage, 13 dage, 14 dage og derefter testede jeg 2-3 gange om dagen, for jeg troede ikke mine egne øjne - den var bragende positiv ;-)

Jeg ville gå test amok igen, stod jeg i din situation - så jeg ville ikke være bange for at teste i morgen ;-)

Held og lykke!!!!

Lauer

Anmeld

7. april 2014

Chewy

Lauer skriver:

Jeg testede positiv efter 11 dage, 13 dage, 14 dage og derefter testede jeg 2-3 gange om dagen, for jeg troede ikke mine egne øjne - den var bragende positiv ;-)

Jeg ville gå test amok igen, stod jeg i din situation - så jeg ville ikke være bange for at teste i morgen ;-)

Held og lykke!!!!

Lauer

Ihhh, tak for svar Åh ha, så vil jeg teste. Har bare været så pisse bange for at blive skuffet, men nu gør jeg det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.